Bu gece de efkar bastı, Yaz gününde, Kara kışları yaşıyorum! Gönlüm sarhoş, ben sarhoş! Yoldaşım olmuş kadehler, Doldur saki kadehleri doldur Sakin ha sakın, Boş kalmasın kadehler !
Sevdiğim gitti gelmez, Dönülmez yollara girdim ! Hilal kaşları, gülen yüzü , Gözümün önünden gitmez! Tüm yaşanmışlıklar gibi Masal olan aşkımız yarım kaldı! Doldur saki kadehleri doldur Vuslatı beklerken hicran yoldaşım oldu!
Alnına koyduğum buse, Sonsuzluğa giden yoldu! Yeminler etmiştik, Ölüm bizi ayırana kadar! Kalmadı o günlerden eser, Sevdiğim şimdi başkasına yar! Doldur saki kadehleri doldur Efkarın en son demindeyim!
Gönlüm bir zamanlar Baharı yaşarken, Ölüm bile düğün dernekti! Sevdadan aşktan yana gülen talihim, Kara talihe döndü! Sevdiğim gitti gideli, Yaşamaya kalmadı mecalim! Gönlüm kara topraklara gebe ! Doldur saki kadehleri doldur Ömrün son demindeyim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doldur Saki Doldur Kadehleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doldur Saki Doldur Kadehleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harikasın
selam saygı ve iyi geceler