(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zemin Kaygan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zemin Kaygan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar Serap Hanım. Hani bizim yöremizde de söylene gelen bir deyiş var ya, "doğru söze ne denir?" diye. İşte kaleme aldığınız ve gerçekleri yansıtan bu dizeler de bu kapsamdadır. Doğru söze ne denir? Selam ve saygılarımla.
Merhabalar Serap Hanım. Günümüzü en güzel şekliyle tasvir eden bu anlamlı dizeleri kaleme alan yüreği kutlarım. Eskiden ne güzeldi. İnsanlar birbirlerine güvenir, verilen sözler tutulur ve en önemlisi ahde vefa vardı. Şimdi millet birbirinin malına, canına ve ırzına göz dikmiş. Çok kötü. Toplum kokuşmuş ve çürümüş. İşte, eskilerden nesli tükenmiş türünün son örneği olarak bizler kaldık. Bizler de gittikten sonra, vay bu dünyanın halına!.. Selam ve saygılarımla.
Hani bizim yöremizde de söylene gelen bir deyiş var ya, "doğru söze ne denir?" diye. İşte kaleme aldığınız ve gerçekleri yansıtan bu dizeler de bu kapsamdadır. Doğru söze ne denir?
Selam ve saygılarımla.