(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hemen başvurun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hemen başvurun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın seyircilerimiz kısa bir ara veriyoruz. Şimdi sıra reklamlarda:
Keyfiniz mi kaçtı, ruhunuz mu daraldı, güne iyi mi başlamak istiyorsunuz, kötü geçen günü tebessümle mi kapatmak istiyorsunuz... Siz de bizim gibi yapın, 7TEPE okuyun. Gününüz güzel geçsin....
7TEPE, 7TEPE... Şimdi sadece Edebiyat Defterinde... Siz de hemen başvurun...
😁😁😁😁
Erkan Cem Arslan tarafından 6/25/2020 4:35:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
😊 günaydıın böyle güzel şeyler hissettirebiliyorsam(bu kelimeyi yazmak zor) ne güzel ya zaten herşey zor ve hayat kısa 😊 gülelim ya valla 😊 kocaman sevgiler.
kağıt helva arasında çok yedim de ekmek arası, bunu ilk defa duydum😊 ama deneyeceğim kağıt helva arası olduğuna göre bu da mantıklı görünüyor 😅😅 bugün bu konuya eğileyim bilgi için teşeklürler😊
günaydın. Büyükada’da iki yıl dondurma yaptım. size tüyo: a. Fırından yeni çıkmış sıcak ekmeğin içine koyup yiyebilirsiniz b. mümkün mertebe sütlü (sade, çikolata, karamel, Fıstık) dondurma alın. meyveliler de su oranı çok fazla. c. isterseniz iki kilo dondurma yiyin, üzerine bir bardak ılık su içince mide hariç bir sıkıntı olmaz. yarım kilo yerseniz mide de sıkıntı olmaz. d. Kapalı magnum, algida kiloluk gibi yerine tanıdığınız ya da emin olduğunuz dondurmacıdan alın. Tüm söylediklerim, 30 yıl bu işle uğraşan ve beş yılında da benim bulunduğum kendi ve eniştemin tecrübesiyle sabittir...
ben de vurayım başımı :)))
Sen varsan gözüm kapalı gelirim :))