(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kapı kapı dolaştım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kapı kapı dolaştım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bizdeki ziller bozuk oluyordu yada elektrik kabloları dışarıda olurdu :D tek hatırladığım kapının önünde ucu kapalı mavi lacivert naylon terlikler onunda sonunda iğde keçi boynuzu ve leblebi vardı :))))))))))))))
Böyle ödeşirsin işte :) Ben daha beterini yaşadım. Çünkü küçüklüğümüzde en güzel eğlencemiz buydu. Biz de bedel ödüyoruz :)
Bundan bir süre önce yan dairede sıkıntılı bir komşum vardı. Çok fazla erkek misafiri gelir giderdi. Bir gece, saat 03.00 sularında kapım çalındı, uykudan telaşla kalktım. O saatte kim olabilirdi ki... Kapıyı açtığımda ayakta durmakta zorlanan bir sarhoş herifle burun buruna geldim. İpone şarj cihazın var mı diye sordu :))) Bir an düşündüm; ben şimdi bunu evire çevire dövsem mi diye... O sinirle cevap dahi vermedim kapıyı yüzüne kapadım. Dışarıdan sesi geliyordu "ben şimdi ne dedim de kızdı yav" diye :))
eskiden çocuk olmak güzeldi 😊 ve biz o hakkımızı sonuna kadar kullandık. ne cep telefonu ne tv ne de bilgisayar vardı, tek eğlencemiz sokakta oynamaktı şimdiki nesil çok şanssız 😅 isim şehir oynamayı bile bilmiyor
Ben çocukluğumu anlatsam vallahi komedi filmi çıkar. O nedenle kaç kişinin canını yaktığımı hatırlamıyorum. Hangisi beddua etti acaba ?
Demek ki sen de ah aldın :)) Ama masum bir suçun cezası da bu kadar olur.
Hukuken ve ahlaken çocuklara zil çalıp kaçma hakkı tanınmalı bence :) Hatta doğum tarihine göre zil çalıp kaçma zamanı tahsis edilmeli. Ben ne diyorum yav :))