Kendimi şanslı hissediyorum Bir insan tanıdım ki Yüreği iyiliklerle dolu Özden de ileri Manevi babam Kadir Tozlu.! Seneler geçtikçe Daha iyi anlıyor insan. Bir baba gibi benimsedim onu... Baba sevgisi nedir bilmeyen yüreğimle
Evlatları da sever onu Belki gerçekte nasip olmadı Bir kız evladı bağrına basamadı Ama... Onu seven, sayan Birçok manevi kız evladı oldu.
Öz evlatları gibi sevdi her birimizi Ayırt etmedi hiç birimizi Hasta olduğumuz günler oldu Ben bilmez miyim.? Kadir Baba’nın nasıl üzüldüğünü! Zamanı gelir bir baba gibi merhametini, Sevgisini esirgemez evlatlarından.
Yeliz kızı der ki Kadir Baba ve Jale Anneye Sevginiz daim olsun Torunlarınız ve evlatlarınızla birlikte Daha nice güzel seneleri Birlikte yaşayın.
Rabbim sizlere Uzun ömürler versin. Hep birlikte sağlıkla Huzurla geçsin ömrünüz. Her arzunuz gerçek olsun Babalar günün kutlu olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABALAR GÜNÜ (Kadir Tozlu) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABALAR GÜNÜ (Kadir Tozlu) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuyunca bir hoş oldum Sanki soğan soymuştum... Gözlerime doldu yaşlar İçimde bir hüzün başlar Şiir yazmış Yeliz Kızım Kızım değil iki gözüm Öylesine duygulandım Boğazım oldu düğüm Yaşamayan bilemez Yetersiz kalır her sözüm Sordum kendi kendime Neden böyle hüzünlüyüm?
Allah ne muradın varsa versin Kızım. Gözlerinden öpüyorum...
Hüzün yerine Sevinç’ler dolsun yüregine.. Gözünden bir damla yaş akacaksa oda mutluluktan olsun.. Babalar günün kutlu olsun. Kadir babam saygı ve hürmetle ellerinden öpüyorum.
Sanki soğan soymuştum...
Gözlerime doldu yaşlar
İçimde bir hüzün başlar
Şiir yazmış Yeliz Kızım
Kızım değil iki gözüm
Öylesine duygulandım
Boğazım oldu düğüm
Yaşamayan bilemez
Yetersiz kalır her sözüm
Sordum kendi kendime
Neden böyle hüzünlüyüm?
Allah ne muradın varsa versin Kızım.
Gözlerinden öpüyorum...