sevip sevip sarhoş olmaktı, anladığımız yaşamaktan ve sevişmek bizim için, tenlerimizi koklamaktan ibaretti.
bilirsiniz ayrı bir zevkti nefes almak ve alınan her nefesle damarlarımızdaki, hızlandırırdı akışını irademiz dışında.
günler kısa gelirdi, yıllar geçmek bilmezdi, hepimiz başroldük, figüranlık yetnezdi, silahımız kalemdi, biraz da saman kağıt, hiçbir set bu rüzgarın, hızını kesemezdi.
kentin kalabalık sokaklarında, kendi kraliyetimizin, hizmetkarlarıydık ve laf dinlemez düşlerimize, gardiyanlık yapardık arada sırada.
gençtik işte her şey taraflı bir gözlükten süzülüpte gelirdi gözlerimize...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GE(N)ÇTİK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GE(N)ÇTİK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deli dolu gençlik akıp elden gider ardında kalan anılar ve yaşın olgun anına gelmek güzel şiir dostu .Şimdiki gençli,ge sözde geçmiyor oğlum tam gençlik çağlarında 17 yaşında anlatıyorun dinlemiyor hatayı yaşayınca haklısın anne.Gençlikte zor ama ebebeynlikte zormuş şair dost şiir güzeldi begenerek okudum saygılar tebrikler
Geçtik bir engebeli yoldan ve umudumuz düz bir ovaya çıkmaktı, çıkmazları hiç olmayan...Gençliğin eski bir fırtınasıydı sevdaya, aşka ve hayata dair...Hoş içten ve su kadar beraktı dizeler yürekten kutladım.
kentin kalabalık sokaklarında, kendi kraliyetimizin, hizmetkarlarıydık ve laf dinlemez düşlerimize, gardiyanlık yapardık arada sırada.
gençtik işte her şey taraflı bir gözlükten süzülüpte gelirdi gözlerimize ............................. gençtik geçip gittik şiirle beraber sürüklerken düşündürdü başarılar
ve saman kağıtlarından süzülen kelimelerle oynaşmayı ögrenince genç bir sefillik peydah oldu biz büyüdük ve anısını yaşattı tırnak ucunda asılı mısra..
kentin kalabalık sokaklarında, kendi kraliyetimizin, hizmetkarlarıydık ve laf dinlemez düşlerimize, gardiyanlık yapardık arada sırada. gençtik işte her şey taraflı bir gözlükten süzülüpte gelirdi gözlerimize...
....... gençtik işte, ötesi var mı? Öyle güzel ifade etmişsiniz ki gençliğin deliliğini. yüreğinize sağlık, sevgiler.
Kutlarım şairi.