Elinizde bayrak bayrak Coşun çocuklar Atatürk’ün yolunda Koşun Koşun çocuklar Minik minik elleriniz yükseltsin doruklara Şanlı bayrağımızı Daha daha yukarı Asın çocuklar..
Yarınlarım size Size emanet Aydınlık bir gelecek olsun yurdumda Ay yıldız salınsın mavi göklerde Nefer nefer koçyiğit Olsun ordumda.. Yurdumun dört yanında özgür yaşayın
- Mutluluk olsun - Sağlık olsun, huzur da olsun - Dünyamızda barış Barış da olsun.. İlimle irfanla yurdu döşeyin.. . Koşun çocuklar koşun Yarına koşun Güzel günler gelsin Gelsin kanadında beyaz bir kuşun.. Sen Onur, sen Yağmur Sen Damla, sen Özge, sen Gözde Gelecek sizdedir Yarınlar sizde Gelecek sizdedir Umudum sizde . Durun durun durun Durun çocuklar durun Tertemiz yürek ile Dünyayı sil baştan Sil baştan kurun. Kurun çocuklar kurun . Suat Zobu
Tamda bu günde, tam da yüzyıl önce bu günde Meclisi açtı Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Karanlık güçlerin tüm engellemelerine rağmen, Türk’ün geleceğine aydınlık bir kapı açtı. “Sizlerin yeri çağdaş medeniyettir” dedi. Ve bu kutlu meş’ale hiç sönmedi, sonsuza kadar da sönmeyecek.
Bir olayın 100. Yılı, 1000. Yılı çok önemli. 100. Yıla yakışır bir coşkuyla çocuklarımız, geçlerimiz, yaşlılarımızla birlikte coşkuyla kutlayacaktık. Mahallelerimizde kortej oluşturacak, Kızılay’da fener alayına katılacaktık. Ahh gözü kör olsun Corona Virüsün. O virüs nedeniyle hiçbirimiz katılamayacağız bu coşkuya. 23 Nisan akşamı saat tam 21.00’da pencerelerimizden, balkonlarımızdan İstiklal Marşımızı söyleyeceğiz/söyleyelim 83 milyon.. Hiç değilse onu yapalım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünyayı Sil Baştan Kurun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünyayı Sil Baştan Kurun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairim, Güzel Eserinizi, Can-ı Gönülden Kutlar Sağlıklı Mutlu Huzurlu Güvenli bir Yaşam dilerim 23 Bayramımız ve Ramazan-ı Şerifimiz Hayrlara vesile olsun İnşallah. Hoş Kalın Hoşca Kalın. Saygılar Sevgiler Selâmlar
Atatürk 23 Nisan 1920 de Türk Milleti’nin kaderini sil baştan yeniden yazdı. Sesimizi duyurabilen, özgür ve hür bireyler olarak yaşayabilmemizi O’na borçluyuz. Bunu anlayamayanlar bazı nankörler de hala kula kul olmaya devam etmekteler. Dünyada çocuklara bayram hediye eden tek liderdir Atatürk. Minnetle, saygıyla, özlemle, sevgiyle, bağlılıkla bir kez daha yad ediyor Ne Mutlu Türk’üm demekten sonsuz onur duyuyorum. Vatan ve Atatürk sevgisiyle coşan yüreğiniz var olsun Suat Ağabey. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız hepimize kutlu mutlu olsun. Saygılar.
Güzel Eserinizi,
Can-ı Gönülden Kutlar
Sağlıklı Mutlu Huzurlu
Güvenli bir Yaşam dilerim
23 Bayramımız ve
Ramazan-ı Şerifimiz
Hayrlara vesile olsun İnşallah.
Hoş Kalın
Hoşca Kalın.
Saygılar Sevgiler Selâmlar