Ç ocuk deyip geçmeyin bizi... O ysaki bizimde önceliklerimiz var... C oşkulu bayramlara özlemimiz... U fuklara koyduğumuz hedeflerimiz içinde... K ahraman ecdadımızdan miras vatanımız var...
B ahar güzelliğinde yürek bizde... A slına bakarsan yüreğim küçük hedefim büyük... Y arınlarımı bozmayın toz pembe süslediğim hayallerim var... R uhuma işlemiş çıkmaz Atatürksevgisi ile bezenmiş... A nnemden babamdan bana benden yarınlara miras 23 Nisan bayramım var... M ihmandarımız Atatürkten bizlere armağan... I rmaklarla kol gezen denizlerle çevrili cennetvatanda bayramlarım var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUK BAYRAMI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUK BAYRAMI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ç ocuk deyip geçmeyin bizi...
O ysaki bizimde önceliklerimiz var...
C oşkulu bayramlara özlemimiz...
U fuklara koyduğumuz hedeflerimiz içinde...
K ahraman ecdadımızdan miras vatanımız var...
Emekli öğretmenim her yirmi üç nisanda şiir okuduğum çocukluk yaşıma dönüyorum.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı, içtenlikle KUTLUYORUM...