Ey dostlar arkadaslar İsyanım sizlere vefasızlara Bi slm yada mrb demek bu kadar zor muydu? Sanırım öyleymiş?
Kalmamış eski dostluklar arkadaslıklar Şimdi onların yerinde menfaat rüzgarları eser olmuş Senden yada benden bi merhabayı çok görüyorsa O dostun arkadasın yolu açık olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK ŞEY Mİ İSTEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK ŞEY Mİ İSTEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok haklısın canım arkadaş gibi arkadaş yok hatta arkadaş yok artık herkes birbiri ardından tuzak kuruyor nasıl olsun arkadaşlık,bugün yüzüne bakan yarın bakmazken hayat bu kadar dengesizken ne yapılması gerekiyor acaba. çok güzeldi emeğine sağlık. . .
Güzel bir serzeniş olmuş hemde çağımızı özetleyen küçük bir lahika... Menfaate arkadaşlığı feda edenlere bir isyan... Yüreğinize sğlık her zaman mutlulukla ve vefalı dostlarla kalmanız dileğimle..
Kalmamış eski dostluklar arkadaslıklar Şimdi onların yerinde menfaat rüzgarları eser olmuş Senden yada benden bi merhabayı çok görüyorsa O dostun arkadasın yolu açık olsun. TEBRİKLER
Kalmamış eski dostluklar arkadaslıklar Şimdi onların yerinde menfaat rüzgarları eser olmuş Senden yada benden bi merhabayı çok görüyorsa O dostun arkadasın yolu açık olsun.
kutluyorum....
safir tarafından 7/10/2008 10:44:47 PM zamanında düzenlenmiştir.