Seni rüzgâr kadar savruk dalga kadar yıkıcı güneş kadar yakıcı seviyorsam sen de beni sever misin? ... Yanıtı yok bilmecemin sensiz gelip, seninle geçip giden gecemin...
Suskunluk, belki bir öpüşün adı olur dudaklarımda, küskünlük, güle düşen çiy damlası talihsiz bir gözyaşı yanaklarımda...
Düştüğün yerden gül bitmez al mendili, sil silebildiğince yenisi gelir ardın sıra, peş peşe aşk acısıdır, tanımına yetmez sözcükler yürek bilir, sil sil gitmez...
-II-
Tüm denklemlerin bire eşitlendiği bir ülkesin, göğsün, fırtınalarda en korunaklı liman ellerin, en sağlam halat, bağlayıp saran gözlerin, dalga dalga masmavi sonsuza akıp giden zaman...
Sevgilim; beni bekle ben seni bekliyorum seninle dolu bir yürekle!
Saks mavisi gecede yıldız ışığıdır gözlerinin gönlümü aydınlatan ruh güneşi her biri, dokundum ellerine sımsıcak dost bir merhabayla, cana can katan!
Bekle beni, öylece bekle emi üzünçlerden süzülmüş sevgi badesi göz bebeklerin hasretimi sunacak bana yıllanmış şarap misâli...
A’dan Z’ye, Z’ den A’ ya gözlerin aşkın bir bilinen, bin bilinmeyenli denklemi çözümü sensin yüreğimin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ç / ÖZÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ç / ÖZÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni rüzgâr kadar savruk dalga kadar yıkıcı güneş kadar yakıcı seviyorsam sen de beni sever misin; yanıtı yok bilmecemin sensiz gelip seninle geçip giden gecemin ... yine güzel bir şiir üstadım yazan yüreğini kutluyorum saygılar selamlar...
Seni rüzgâr kadar savruk dalga kadar yıkıcı güneş kadar yakıcı seviyorsam sen de beni sever misin; yanıtı yok bilmecemin sensiz gelip seninle geçip giden gecemin ...
ENFES BİR ESER OKUDUM BAŞLI BAŞINA DOPDOLU KUTLARIM KALEMİNİZİ VE YÜREĞİNİZİ SEVGİLER GİTSİN
sevgili dost senin şiirlerini her zaman okurum yorum atmasam bile. şiirlerindeki yalınlıkve sadelik donamış bir sugibi akar dizelere. bir sevdiğim diğer yanın sosyal olguları ıön plana çıkartan şiirlerde yoğunlaşman budaikinci güzel yanın ki senin benzeri şair sayısı bu sitede yirmiyi geçmez. ancakgünümüz şirinde post modernize şiirlerde içe büzüşük ruh halini yansıtan megalomonik şiirlerde ön plana çıkıyor ne yazıkki. halbuki türk ve dünya edebiyatına baktığımızda sosyal obje bütünlüğü olan şiirler şairi ve şiiri gündemde kılmıştır ki bundandolayı takip ettiğim yazarlardan birisiniz bu vesileyle şiirinizi kutlarken müsterih olun diye düşünürüm ve rahatolun yazdıklarınızla iyi yaptığınıza inaıyorsanız sizden güzeli, olmamalı . bir tarih tünelde bir yaımevine çağrıldım tesadüfen. bir denememi okumuş bir yerlerde bizim dergidede yazın hesabı. ama aşka dair olmalı yazdıklarınız dedi. günümüz gençliği bunları daha çok seviyor ... sipraiş üzeri yazı yazmıyorum dedim ayrıldım. demem oki gerçektende zorbir dönemden geçiyoruz. popülizm adınaherşey mübah bu anlamda omurgalı duran dostlar babında biraz daha serinkanlı olmakda fayda vasr diye düşünüyorum umuarım yanlış anlamazssınız sevgilerimle biraz daha hoşgörü edebiyat adına siziçok iyi anlıyorumda ne yazııkki yapacak bir şey de yok kendiliğince gelişme olmadığı sürece insanlar günün uyarlanması sürecine ayak uydurmaktanbaşka şeyler yapmazahmetine katlanmayacaklar ki bu benimgörüşüm umarım yanlış anlamazsın sizhep yazın sadece güzel şeyler yapacağınıza inanıyorum.
Değerli yorumun için teşekkürler dostum.Ben az sayıda da olsa gerçek şair yüreği taşıyan dostların eleştiri ve önerilerin dikkate alırım hep !Yorumun hem onure edici , hem yapıcı hem de günceldi; sen de dikkatle izliyorsun bazı şeyleri emeinim, hiç bir şey de dikkatinden kaçmamış gördüğüm kadarıyla... Çamur at, çamur düşse bile izi kalır ! mantığıyla hareket edenleri tarih çok kötü yargılamıştır, yargılamaya da devam edecektir...Saygımla !
Bekle beni, öylece bekle emi üzünçlerden süzülmüş sevgi badesi göz bebeklerin hasretimi sunacak bana yıllanmış şarap misâli ...
A’dan Z’ye, Z’ den A’ ya gözlerin aşkın bir bilinen, bin bilinmeyenli denklemi çözümü sensin yüreğimin ...
Bu ne sevgi ahhh, bu ne ızdırap zavallı kalbim nekadar harap....deyiverdim şiir bittiğinde...duygularınızı nakış gibi işlediniz satırlara,okudukça bitmesin istedim,yalın bir dille o kadar güzel ifade ettiniz ki sevgiyi şiirin içinde kaybolmak istedim...
Şiirmiydi yoksa kısa metrajlı ağır bir romandan alınan en vurucu sahnelerin efektlerimiydi şair... Çok etkileyiciydi...İçinde kendimi buldum... Usta kalemden çıkan dizeler böylesine işlenir işte..! saygım ve sevgimle ...
Bazı şiirler okurum ..İmge kullanacağım derken o kadar saçmalarlar ki gülerim.. Yani tamam yaparsın bir benzetme ama bir anlamı olur...Mesela bir şiir dinlemiştim radyoda.. ''Depremin cüzdanı ''gibi bir imge kullanılmış..Her yönden düşündüm ama veremedim bir anlam..
Ama bu şiirde yerli yerindeydi herşey..Anlaşılır imgeler kullanılmış ki buna karşı değilim asla..
Tüm denklemlerin bire eşitlendiği bir ülkesin, göğsün fırtınalarda en korunaklı liman ellerin ,en sağlam halat beni bağlayıp saran gözlerin, dalga dalga masmavi sonsuza akıp giden zaman ...
sevgilim; beni bekle ben seni bekliyorum seninle dolu bir yürekle !
Saks mavisi gecede yıldız ışığıdır gözlerinin gönlümü aydınlatan ruh güneşi her biri , dokundum ellerine sımsıcak dost bir merhabayla ,cana can katan ! ************************ DUYGUSAL SELİNDE OKUYANI SÜRÜKLEYEN BİR ŞİİRDİ. ÇÖZÜMÜ BELİRLİ AYAKLARI YERE SAĞLAM BASAN ...HARİKAYDI . KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Saks mavisi gecede yıldız ışığıdır gözlerinin gönlümü aydınlatan ruh güneşi her biri , dokundum ellerine sımsıcak dost bir merhabayla, cana can katan !
bir merhabayla ben de yüregini selamliyorum sevgili Saban dost ...
Tüm denklemlerin bire eşitlendiği bir ülkesin, göğsün fırtınalarda en korunaklı liman ellerin ,en sağlam halat beni bağlayıp saran gözlerin, dalga dalga masmavi sonsuza akıp giden zaman ... Tebrik ederim üstat saygılarımla.
Saks mavisi gecede yıldız ışığıdır gözlerinin gönlümü aydınlatan ruh güneşi her biri , dokundum ellerine sımsıcak dost bir merhabayla ,cana can katan !
Bekle beni, öylece bekle emi üzünçlerden süzülmüş sevgi badesi gözbebeklerin hasretimi sunacak bana yıllanmış şarap misali ...
A’dan Z’ye , Z’ den A’ ya gözlerin aşkın bir bilinen, bin bilinmeyenli denklemi çözümü sensin yüreğimin ... .......................................... tümcesinde sürükleyen bir şiir şair tartışılır ön pilanda ama ne istediğini bilen bir şair ve şiir
dalga kadar yıkıcı
güneş kadar yakıcı seviyorsam
sen de beni sever misin;
yanıtı yok bilmecemin
sensiz gelip
seninle geçip giden gecemin ...
yine güzel bir şiir üstadım yazan yüreğini kutluyorum saygılar selamlar...