Şiir şairini okumalı bence; Onun ruhundaki fırtınaları, Akşam güneşlerinin lezzetini, Çöldeki kızgın güneş altında yanışını, Yazını, kışını, Ilkbaharin coşkusunu, Sonbahar hüznünü hissetmeli ki Şiir olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir ve Şair şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir ve Şair şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirler şairlerinin yeşil gözlü sarı saçlı evlatlarıdır. Bu şiirde,şiir sahibine sesleniyor. Görmesi gereken güzellikleri hatırlatıyor. Ve Diyor ki: "Beni yazacaksan bunlarla yaz. İşte o zaman şiir olurum ben" Hep şair şiire hükmetmez ki. Burada da şiir şairine sitem ediyor. Değişik bir tarz. Değişik bir yaklaşım. Güzel mi? GÜZELDEN DE GÜZEL...
Şiir şairini okumalı bence; Onun ruhundaki fırtınaları, Akşam güneşlerinin lezzetini, Çöldeki kızgın güneş altında yanışını, Yazını, kışını, Ilkbaharin coşkusunu, Sonbahar hüznünü hissetmeli ki Şiir olsun.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...
Bu şiirde,şiir sahibine sesleniyor.
Görmesi gereken güzellikleri hatırlatıyor.
Ve Diyor ki:
"Beni yazacaksan bunlarla yaz.
İşte o zaman şiir olurum ben"
Hep şair şiire hükmetmez ki.
Burada da şiir şairine sitem ediyor.
Değişik bir tarz.
Değişik bir yaklaşım.
Güzel mi?
GÜZELDEN DE GÜZEL...