Biz senden istiyoruz, ruhlarımız arınsın Biz kulların halini, her şeyiyle bilensin Biz dolsakda günahla, tevbe etsek silensin Biz günahkar kullarız, yine nimet verensin Açtığımız elleri, boş çevirme Allah’ım.
El açıp dua dua, taşıp sana gelelim El açıp tevbelerle, günahları dilelim El açıp yalvaralım, silgi sende bilelim El açıp nurun ile, doğru yolu bulalım Açtığımız elleri, boş çevirme Allah’ım.
Bu eşsiz kainatı, bizim için yarattın Bu kulum belki döner, dedin bizi yaşattın Bu alemde bizlere, iyilikler arattın Bu dünyada bizleri, sevgin ile kuşattın Açtığımız elleri, boş çevirme Allah’ım.
Berat ver nurlar yağdır, iyice ıslanalım Berat ver af seline, kat bizi uslanalım Berat ver huzur bulup, nurunla beslenelim Berat ver günahlardan, tevbeye yaslanalım Açtığımız elleri, boş çevirme Allah’ım.
Bu gece dualarla, kapına geleceğiz Bu gece affettim de, tek Kur’an satırına Bu gece rahmetinden, verirsen güleceğiz Bu gece çok sevdiğin, Nebi’nin hatırına Açtığımız elleri, boş çevirme Allah’ım.
AMİN AMİN AMİN
SAYFAMDAKİ ARKADAŞLARIMA VE TÜM İNANAN MÜSLÜMALARA, DİYORUM Kİ BERAT KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN, ALLAH NİCE KANDİLLERE SAĞLIK SIHHATLE CÜMLEMİZİ ULAŞTIRSIN, BU GECE BERATINI ALAN KULLARINDAN EYLE BİZİ YARABBİ, HASTALIĞIN ŞERRİNDEN KORU BİZİ YARABBİ, KORU VARLIĞINA İNANAN TÜM DÜNYA ALEMİNDEKİ KULLARINI YARABBİ ( AMİN ECMAİN )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AÇTIĞIMIZ ELLERİ; BOŞ ÇEVİRME ALLAHIM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AÇTIĞIMIZ ELLERİ; BOŞ ÇEVİRME ALLAHIM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.