Arkadaş sırdaş candaş Her neyim oldu isen Senden var bir ricam Sevdiysem kalpten Ey can bildiğim Söz ver bana Bak ne diyeceğim sana.
Olur ya, ağlayarak gelirsem Eğer birgün yanına Neden diye sorma? Halimi söylemeden anla Mendil değil senden istediğim Omuzunu ver yeter bana.
Bir gün gülerek gelirsem yanına Şen şakrak kahkahamla Gülmekten konuşamasamda Aklim yerinde korkma İyiyim ben şaşırma Keyfin bile olmasa Katıl bana At sende bir kahkaha hayata.
Yıllar geçse yaşlansakta Yürümekte zorlansakta Bastonlara dayansakda Sözlerimi küpe et kulağına Seversen sevilirsin unutma Saklarım sevgini sonsuz ruhuma Beden ölsede, ölüm yoktur ruhta.
Hüznümde de Mutluluğumda da Her şeye rağmen her anımda Derler ya, iki elim olsa da kanda Olmalısın hep yanımda Paylaş azalsın acım Artsın sevincim Dahil ol acıma mutluluğuma Bende öyle yapacağım Kalacağım yanında Ömrüm var oldukça dünyada Varana dek son nefesle vedaya Ortak olacağım iyi kötü her anına ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OMUZUNU VER BANA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OMUZUNU VER BANA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biraz basit bir dil ve şiirsel mizah zayıf ama gelişebilir düşünce dünyası değiştirilmeli ve kaliteli söz dizimi uygulanmalı bence yinede güzel şiir yazmak bile yeterli bence
Biraz basit bir dil ve şiirsel mizah zayıf ama gelişebilir düşünce dünyası değiştirilmeli ve kaliteli söz dizimi uygulanmalı bence yinede güzel şiir yazmak bile yeterli bence