Çinden çıktın geldin, bizi de vurdun Bir damla cüssenle, bulaşıp durdun Dünyanın üstüne, estin savurdun Nefessiz bıraktın, yaktın kavurdun Dünyaya yayıldın, ölüm yağdırdın Sığmazdık bir yere, eve sığdırdın.
Ansızın gelerek, perişan ettin Evlere kapandık, sandık ki bittin Beklemeye aldın, azıcık ittin Seni yeneceğiz, artık git yettin Dünyaya yayıldın, ölüm yağdırdın Sığmazdık bir yere, eve sığdırdın.
Günaha dalmıştık, uyanın dedin Allah’a yönelin, dayanın dedin Kesilecek sesi, riya-nın dedin Azalacak hükmü, ziyan-ın dedin. Dünyaya yayıldın, ölüm yağdırdın Sığmazdık bir yere, eve sığdırdın.
Anne evladına, sarılamadı Sarmaş dolaş olup, karılamadı Anneye babaya, sorulamadı Evlat üzülsede, darılamadı Dünyaya yayıldın, ölüm yağdırdın Sığmazdık bir yere, eve sığdırdın.
Bir gün diyeceğiz, oh şükür bitti Virüs dersler verdi, bize ve gitti Rabbin men ettiği, ne varsa itti Rabbe kul olmayı, kula öğretti Dünyaya yayıldın, ölüm yağdırdın Sığmazdık bir yere, eve sığdırdın.
Nerdeyim nasılım, sorma halimi Başımda estirdin, hasret yelini Sevdiklerim bile, tutmaz elimi Gözlerden akıttın, özlem selini Dünyaya yayıldın, ölüm yağdırdın Sığmazdık bir yere, eve sığdırdın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARTIK GİT VE BİT KORONA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARTIK GİT VE BİT KORONA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bir gün diyeceğiz, oh şükür bitti Virüs dersler verdi, bize ve gitti Rabbin men ettiği, ne varsa itti Rabbe kul olmayı, kula öğretti Dünyaya yayıldın, ölüm yağdırdın Sığmazdık bir yere, eve sığdırdın. "
bitecek İnşallah bitecek bu kabus. el ele verelim ve duyarlı olmayı da görev bilelim. tedbiri elden bırakmadık mı dualarımızı da eksik etmeden gitsin de bir an evvel. sevgimle arkadaşım
dilerim ders alan kullardan oluruz
"Bir gün diyeceğiz, oh şükür bitti
Virüs dersler verdi, bize ve gitti
Rabbin men ettiği, ne varsa itti
Rabbe kul olmayı, kula öğretti
Dünyaya yayıldın, ölüm yağdırdın
Sığmazdık bir yere, eve sığdırdın. "
tebrikler
ihlaslı kullardan olmamız duamla
sevgiler...