(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evdekal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evdekal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oldukca başarılı anlamlı bir çalışma Kutlarım Dost Kalem. Varolunuz. İnşallah bu bela musubetten bir an önce insanlık kurtulur. Bu arada bakan olarak aynı zamanda benim Hemşerim de oluyorsunuz sayın bakanım :) Selâm ve Dua ile
Evet konyalı Taraflı tarafsız herkesin beğenisini kazanan bir değerimiz diyelim. Siyasetçi hangi taraftan olursa olsun Halkın gönlüne kalbine girebilmeli. ALLAH YAR ve YARDIMCISI OLSUN. İnşallah bir an önce şu Musubetten kurtulur İnsanlık.
Allah razı olsun değerli üstadım. Sevgili bakanımızın Konyalı olduğunu biliyorum, yanılıyor isen düzeltin. Allah razı olsun canla başla çalışıyorlar. Allah zeval vermesin memleketimizi korusun inşallah. Selam ve saygılarımla muhabbetle selamlıyorum kardeşim Allah razı olsun
izledim emeği geçenlerin yüreğine sağlık bende eveyim çok çok sıkılıyorum valla bir de durmadan yiyip içiyoruz kilo alıyoruz bir an önce savuştursak şu belayı da kurtulsak saygılar-....
İçerdiği mesajla topluma aydınlatıcı mesajlar veren, çok değerli ve anlamlı bir çalışma olmuş. İnşallah olumlu etkisi çabucak görülür, toplum olarak biraz daha aydınlanırız. Değerli çalışmanıza yürekten teşekkürler dost. Selam saygı ile.
Dost Kalem. Varolunuz.
İnşallah bu bela musubetten bir an önce insanlık kurtulur.
Bu arada bakan olarak aynı zamanda
benim Hemşerim de oluyorsunuz sayın bakanım :)
Selâm ve Dua ile