izleri vardı kollarımdan parmaklarıma kadar ve üzerinde yürüdüğüm kalıntılar tıpkı sallanan sandalyem gibi unuttuğum ceket düşürdüğüm saatim...
bomboş bir sayfa bomboş bir kitap uygar medeniyetlerin yaşandığı sancılarla doğmaktan usanan çiçek rüzgar ay ve güneşten başka bir şey ruh derinlik yalnızlık hasret değil bomboş...
bir tüy gibi üzerime serilmedi mesela ya da bir kadın değildi imparatorlukları yıkan basit bir oyun ya da gayet naif bir nefes sona saklanan...
güçlükle çıkmıyordu yüz yıl merdivenlerini ağır ağır değildi... sineklerin kanadı hep soğuktu vakit akşam değildi yaş otuz yedi...
kaldırımlar yoktu ya da mona bu dünya değerdi siz peygamber çiçekleri toplamıyordunuz ve ben o çukura düşüp ölmedim...
küsmek yetmezdi ve ıhlamur yetişmiyordu dallarında baharın o ilk öpüşmesini yapmadı kanatları ilk defa tutuşmamıştı ben mecbur değildim sana işaret etmiyordu çocuklar ıslanmıyordu göz kapakları rahvan atlar asla ırgalanmadı iki yıldız arası hamakta güzel günler göremedi çocuklar anlatamıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kayıp gemi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kayıp gemi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu Güzel Şiiri yazan Şairimizi, Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlğinç betimlemeler ve Vurgular Şiiri Gizemli kılmış İlhamınız bol olsun daha nicelerine İnşallah Selâm ve Duâ ile Sevgiler Sevgiler.Üstadım.
Yüreğine emeğine sağlık
................Selamlar