(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fondip şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fondip şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
deliye bak yahu...bardak bulmus da icine raki koymuyo..hey allahim yaa bazen tuhaf iste ummetlerin boyle...sen onlari bagisla ve tum bardakalri bana ver bak goir neyle dolduruyorum ben onlari...huzunmus!!!!!!...laf..:) kulahima anlatsinlar...raki kardesim raki....sarapo da olur wiski de bira da....sen onlara bakma allahim yarabbim..delirmis bunlar huzun muzun.:))
şu gökyüzünün kıskançlığı tutmasa hani bir dikişte dikerim kafama gözlerini öyle baygın bakma ne güzel durur ölümüme bilir misin..? ah sarhoş gözler...!
Bu akşam bardağıma doldursam tüm hüzünleri bir kaç yıldız koysam üzerine buz ve susuz bir dikişte ... ama korkuyorum ya sarhoş olursam ?.........oldum bile...............
Kutlarım dost. .... Bir film karesinden..yazının bir cümlesinden..bir kelimeden...etkilenip,esinlenip çok şiir yazmışımdır. Anlaşılan siz de etkilenmişsiniz.!!!!! .... Sarhoş olmanız hüzünlerinizi bitirecekse ....olun be dost. Kısa bir an için de olsa değer bazen... ... Dikkat..baş ağrısı yapabilir. ... Kaleminize sağlık
kutbo tarafından 7/7/2008 3:50:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
...hah işte budur dedim inan.. ve aklıma bir söz geldi çok eski yıllardan. "bana sarhoş diyorlar oysa ben herşeyimi ayıkken yitirdim.." güzeldi , içtendi. Sana yakıştığı gibi sevgimle dost NeNa
Güldane hanim korkacak bir sey yok. yasantimizda o kadar icmeden sarhos olan, sarhos gezen ne yaptigini bilmeyen var ki, Biz icsek ask ve sevgiden baska bir sey olmaz. Böyle güzel bir yürek kendini herzaman bilir. Icmeden calan , saldiran , nefret tasiyan, insan sevmeyenlerden korkmak lazim. Siz korkmayin, Kutlarim yüreginizi...
Bu akşam bardağıma doldursam tüm hüzünleri bir kaç yıldız koysam üzerine buz ve susuz bir dikişte ... ama korkuyorum ya sarhoş olursam ?
*********************** hiç korkma! miden bulan ırsa beni hayal et.. kusarsın... tez geçer... ama bir şeye bir davaya inanırsan ve uğruna mücadele edersen kesin sarhoş olursun...benden söylemesi.... güzeldi... son kadehi sana födip dedim kabul edermisin?
Bu akşam bardağıma doldursam tüm hüzünleri bir kaç yıldız koysam üzerine buz ve susuz bir dikişte ... ama korkuyorum ya sarhoş olursam ? ................................ korkma şair hem olursan öyle sarhoş ol dost kadahler
Bir bardak ta bana uzat canımsın . Hadi . Zom olalım .. Yıldızlardan dolu dolu içip . Şerefe canım Çin çin . Fon dip ... Harika ötesiydi . Bayıldım .. Bir ses duyulur şraaaak !.( bayıldım ya beni öylece bırak... )
tüm hüzünleri yok edecek son bir kadehten bişey olmaz.. korkuların üzerine gitmel lazım.. yüzleşmek ve hesaplaşmak gerekir.., yazan yüreğinizi selamliyorum..sevgilerr
Bu akşam bardağıma doldursam tüm hüzünleri bir kaç yıldız koysam üzerine buz ve susuz bir dikişte ... ama korkuyorum ya sarhoş olursam ?
Fondip demek cesaret demek ve o cesur yürek asla sarhoş olmaz eminim ki sarhoşluktan ayılır...Şerefe gönül dostu bende katılıyorum size... TEBRİKLER canım...bu şiir gönül gözüne çok yakıştı... sevgimle...
sofran kalkmamış bak hâlâ ben son kadehi seninle içmeye geldim ama sakın bana güvenme sanki ben:)))))) canımsın...bu şiirin gerçekten çok hoştu ve tam tarzımdı...
Bugün bana zorla içittireceksiniz anlaşılan , ben soframı hazırlıyayım en iyisi :)) hadi gel canım , tek içilmiyor bu meret :)))) düşer müşerim , kaldıranım da yok üstelik :)) ayy beni duyan da içiyor sancak halbüki bilseler ikinci bardakda çakırkeyf olduğumu , sakın kimseye söyleme :))))) sevgilerimle canım benim ........
Bu akşam bardağıma doldursam tüm hüzünleri bir kaç yıldız koysam üzerine buz ve susuz bir dikişte ... ama korkuyorum ya sarhoş olursam ?
Bir süzgeç koy kadehe hüzünler elensin, Bu sendeki güzel yürek hep şenlensin, Hafiften bir şarap iç kafan demlensin, Çakır keyf ol yerine gelsin keyfin...
Bir dörtlükte ben katkıda bulunayım dedim bu mükemmel şiirine Güldane yüreğine sağlık çok güzeldi kutluyorum...
hüzünleri içmeye yürek ister Şair ne kadar haklı tereddüt etmekte
Birzamanlar Zeki Müren'in seslendirdiği ve sözleri Onur Şenli'ye ait Agora meyhanesi geldi aklıma bu enfes dizelerini okuyunca "bu akşam ümitlerimi meze yapıp içiyorum"
Sevgili arkadaşım bu güzel duyguları yaşatan şiirin için kalemini yürekten kutluyor başarı ve esenlikler diliyorum
sevgilerimle
kardanadam tarafından 7/6/2008 5:54:20 PM zamanında düzenlenmiştir.