Ey karlı dağların eşsiz hüması! Viraneye döndü sensiz burası, Düştü de gönlüme aşkın sevdası, Peşinden gelmeye tutmadı dizim, Al Artık bahçene dertli bülbülü, Yaşanmıyor hayat sensiz can özüm!
Sis çöktü içime yüreğim dağlık, Bir hengâme tufan bir sevinç çığlık, Dalgalanır deniz duru bir sığlık, Senden gayrısını görmüyor gözüm, Al Artık bahçene dertli bülbülü, Yaşanmıyor hayat sensiz can özüm!
Düşerim bir yardan bir yanım yarsız. Vazgeçmiyor senden hislerim arsız. Sam düştü gönlüme böyle ayarsız, Aşığın azığı umutla azim, Al Artık bahçene dertli bülbülü, Yaşanmıyor hayat sensiz can özüm!
Cananın canında olmazsa yerim, Düşsün sahralara bedensiz serim. Kerbeladan öte yanar ciğerim. Sensin hasretliğin fendine çözüm, Al Artık bahçene dertli bülbülü, Yaşanmıyor hayat sensiz can özüm!
Sevdalarım artık hayalimde düş. Sev de dertlerinin telaşına düş. Uykularım sarhoş arzular berduş, Duy artık sesimi bunlar son sözüm, Bülbül ah ederde incitmez gülü, Yaşanmıyor hayat sensiz can özüm!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN ÖZÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN ÖZÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda anlam ve kurgusuyla mükemmel bir eser okudum yazan kalemin var olsun kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Edebiyatdefteri.com'un değerli sairi, Sevgili kardeşim sayın: Ümit Zeki Soyuduru. Can Özüm, şiirinizi okudum ve beğendim. Gönülden tebrik eder her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim. Ne mutlu ki; Dünya Şiir Günü, Miraç Kandili ve Nevruz Bayramı aynı güne denk düştü. Dünya'da, güzelliklere, dostluk, kardeşlik ve barışa vesile olsun, hepimize kutlu olsun. Şiir, sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık ve engin ufuklara olmasını diliyorum. Hep birlikte, sağlık, mutlu ve başarı dolu nice yıllara... Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Allah şehitlerimize rahmet eylesin Çok güzeldi yüreğine sağlık Üstadım , sevda ve özlem vardı, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücü idi kutluyorum Dualarımla selamlarımla Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Sevdalarım artık hayalimde düş. Sev de dertlerinin telaşına düş. Uykularım sarhoş arzular berduş, Duy artık sesimi bunlar son sözüm, Bülbül ah ederde incitmez gülü, Yaşanmıyor hayat sensiz can özüm!
CAN ÖZÜM şiirini, yazan ve bizimle paylaşan Şair Arkadaşımı KUTLUYORUM...
Şarkı tadında duygu dolu harika bir hece şiiri okudum. Bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten tebrik ederim. En içten selam ve saygılarla. Nice şiirlere...