Moral düzgün olsa şiir yazardım Keline bir şeyler derdim mesela. - Sen de yaz diye belki kızardım Eline bir şeyler derdim mesela.. - Ahh Bedri Abi ahh..!
Birazcık birazcık moral olsaydı Yoluna kurban Haline kurban Isparta’nın gülüne kurban Gardaş diyen diline kurban derdim..
Derdim valla
Ahh moralim düzgün olaydı Öperdim elinden Öperdim kelinden.. Ahh Bedri Abi ahh..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ahh Bedri Abi..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahh Bedri Abi..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahhh Suat'ım ahhh,,, Saç ayağının ayakları ağaçtan olmasaydı. Bir mangalda yanıp tutuşmasaydı. Dostun dosta küsmesi bu kadar kolay olmasaydı. Sevginin,dostluğun anlamı bu kadar anlamsızlaşmasaydı. Neyse... Yine diyorum ki... Var mısın benimle bir güreşe... Sevdim seni Suat. Hala da seviyorum seni... Teşekkürler...
çok acıklıydı,Çok güzeldi yüreğine sağlık Üstadım ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücü idi
kutluyorum Dualarımla selamlarımla