AllahAllah diye, can verdi beden Vatanı sevmeyi, bilin asiler Asker Suriye’de, dediniz neden Mazlumu korur Türk, göz yaşın siler Vatandır ölünen, bilemediler Cennet kokuları, saçtın Mehmedim.
Vatanım diyerek, koştun askere Nasip olmaz bile, bazen teskere Geçti candan ölüm, belki yüz kere Yılmadın savaştın, hep gözün kara Sinen de açıldı, derin bir yara Vatandır ölünen, bilemediler Şahadet şerbeti, içtin Mehmedim.
Ordumun namını, tarih yazıyor Düşmanları namert, kuyu kazıyor Rabbim bizimledir, oyun bozuyor Bire bin intikam, liste uzuyor Vatandır ölünen, bilemediler Peygamber yanına uçtun Mehmedim.
Karşı koydun zülme, mazlumlar için Bize ne onlardan, ne demek niçin Düşmanlık besleyin, kötülük saçın İnsan olun biraz, vicdana geçin Vatandır ölünen, bilemediler Cennet kapısını, açtın Mehmedim.
Mübarek gecede, edildin şehit Al kanın döküldü, Allahım şahit Yerde kalır mı hiç, yeminli ahit Yüz binlerce olsa, ezilecek bit Vatandır ölünen, bilemediler Şehitlik şanını, seçtin Mehmedim.
28 Şubat 2020 Melek Tiryaki
Yaralılarımıza rabbim şafi adıyla şifa versin inşallah, şehitlerimizin intikamı alınacak bire bin, rabbim yar ve yardımcı olsun ordumuza. Şehitlerimizin mekanı cennet olsun rabbim sabır versin cümlemize ve ailelerine amin.
Vatanım Türkiye diyorsak din dil ırk gözetmeden, vatan bizim, şehit bizim, dava bizim sınırlarımızı korumak vatanım bölünmesin diye çırpınmak hepimizin görevidir. Birlik olma zamanıdır şimdi.... Saygılarımla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİD MEHMEDİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİD MEHMEDİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah razı olsun yüreğinize sağlık Rabbım bütün şehitlerimizin mekanını cennet etsin geride kalanlara sabır ve metanet versin Milletimizin başı sağ olsun