Bak bana Çoğu gitti azı kaldı ömrümün Kendine güvenme Her şey zamanında güzeldir.
Bak bana Yürüyecek halim kalmadı benim. Doğru dürüst yaşamadan geçip gitti gençliğim. Sen bari iyi bak kendine iyi yaşa gençliğini Her şey zamanında güzeldir.
Bak bana Erkenden döküldü dişlerim. Neren dersin Önüme gelene düşündüm sıktım dişlerimi Üzüldüm. Boş ver demesini bilemedim yaşadıklarıma Bilemedim. Sen benim gibi yapma Her şey zamanında güzeldir.
Bak bana Dalıp gider oldu, bu günlerde gözlerim Hep geçmişi yaşıyorum hayallerimde durmadan Duygu doluyum, gam doluyum. Dokunsan ağlayacağım. Ne gülecek halim var, ne konuşacak bir halim. Benim gibi olma Her şey zamanında güzeldir.
Bak bana Hep düşünceliyim. Belki şu an belki az sonra Allah bilir öleceğim. Hazır mıyım, değil’ miyim onu dersen hiç bilmiyorum. Ayaklarım bir ileri bir geri gider oldu yollarda Aklımdan çıkmıyor mezar yerim Öleceğim. Bunu yabana atma Her şey zamanında güzeldir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bak bana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bak bana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.