Hüzün yağar yağmur misali sensiz gecelerime Anılar canlanır birbiri ardına yaslı gözlerimde Nerelerdeydik nerelerden geldik nerelere Sen nerdesin cantanem ben nerelerde Varlı günlerimizden nasıl düştük yoklu günlere Daralıyorum sığamıyorum kendi içime Özlem sağıyorum geçmiş günlerden Aydınlansın ıssız kalan içim diye.
Geceler kapkara zindan gibi gecelerim Ayım yıldızım nerde nerede? sevdiğim Günlerimin nicedir yok güneşi Hep üşüyorum Hislerimi kayıp ettim bulamıyorum Sesini duyamıyor, sesimi duyuramıyorum Ben geldim desin gülümsesin yüzüme Hissedeyim istiyorum nefesini yüzümde.
Günlerim gecelerim kedere hüzne gebe Uykumu ilikledim hasretine özlemine Çabuk geç git keder güneş doğsun bize Vakit doluyor; Ömür kısa fani dünya Kara olma baht, artık gül yüzümüze Seviyoruz biz bizi gelmeliyiz diz dize.
Yeniden tutuşalım el ele aydınlık günlerde Belki aynı iskelede, belki yine o sahilde Sarılmalıyız sımsıcak sevgiyle birbirimize Dal gözlerime boğulayım gözlerinde Biriken sözler gelmeli dilimize Değmeli gönül, aşkla dolu gönüle Kulaç atalım birlikte aşkın denizinde Isıtmalı yeniden aşkgüneşi ikimizi de.
Yakışmıyor yokluğun özden sevgimize Sevdamı gönderdim kalbimden kalbine Sevdanı gönder sende kalbinden kalbime Isınsın içimiz aşkla dolsun hücrelerimiz Dolaş, dolaşayım sessizce kalp odalarında Sen ol içim dışım kanım damarlarımda Sevilmek yakışıyor candan seven yüreklere Ey gece söyle yarime cevap versin hasretime Unutmasın bende beni, rüyama gizlice gelsin her gece ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY GECE SÖYLE YARİME! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY GECE SÖYLE YARİME! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyorum ablam çok geçmiş olsun Biz birbirimizi yorumlara göre tanımıyoruz ki önemli olan senin sağlığın bende iyi degilim Rabbim hasta her kuluna şifa versin
Canımsın rahatsızlığımdan dolayı gelemedim yorumlara rüyam, bugün yazdım bu şiiri dedim ki asayım, teşekkür ederim inşallah gelecek sevilenler sevildikleri yüreğe, seven zaten gitmez sevildiği yürekten sevgilerim yüreğine ablası var ol öpüyorum seni...