(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSTUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSTUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Varlığı ebedi olan, merhamet sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri geri çevirmez. Dualarınızın Rabbin yüce katına iletilmisine vesile olan kandiliniz mübarek olsun.
Sitemli küsmüş diler yine mükemmel dizeler..bir şey var aranızda..adı konmamış..kalb atışlarını değiştiren.. özlem şarkıları söylettiren..gönlünüze sağlık kutlarım..
" birşey var aramızda.. senin gözlerinde ışıldıyor benim dilimin ucunda..." ***************** Bana bu şiiri anımsatan ama bambaşka bir soluk getiren sevgili Yakamoz senin sayfanda konaklamak güzel.Hep yaz sen ben okuyayım. Güzeldi dostum inan mükemmeldi.Gönül seçkimdedir. Sevgimle hep NeNa
senin için yaşamı anlamlı kılan değerlerin, şiiri olsa gerek, yaşamda bu değilmi, sevgi, sevda özlemler oksijen gibi, onsuz olmuyor, o nedenle şiirlerde bu kadar yer buluyor...............sevgilerimle...............
Yaşamımı anlamlı kılan =============================================== Kutlarım şir yürekli dost, kalemin her zaman ki gibi döktürmüş, yüreğinize sağlık..
UMUT ve DOSTCA
ASMEROZ-62 tarafından 7/3/2008 1:21:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yaşamımı anlamlı kılan ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tebrikler şaire... söylenemeyen o şey ne de güzel ifade edilmiş....adı dışında ona dair her şey söylenmiş... adı da bize kalmış o şeyin... ben de sölemiyorum o şeyi... o şey mutlaka olmalı yoksa hayat çeklecek gibi değil....
içimizdeki korkuları ve de yalnızlıkları alan bize mecnundan miras kalan yaşamı anlamlı kılan bir şey var aramızda dilimin ucuna kadar gelip de söleyemediğim bir şey var aramızda
şiirleriniz her zaman beni şairleştiriyor... selam ve sevgiyle kalın...