Sus pus olursun herkese Sözün geçmez kendine bile Uzaklara dalar gider ağlamaklı gözlerin Göz yaşlarını silersin ellerinle.
Savrulmak istersin uzak diyarlara Özlemiyle yandığının yanına Onsuzken için gülmez Elinden hiç bir şey gelmez Sevgini büyütürsün her dem kalbinde.
Başlarsın düşüncelerinde Çaresizliğine çareler üretmeye Direnirsin olumsuz her şeye Boyun bükmezsin kedere Sevdim dersin bir kere Unutmam ki bin sene.
Sensizlikte ahvalim böyle Sarılırım kendime Güvenirim iç sesime Ara vermem hiç vuslat dilenmeye.
Gitmek istersin ya, gidemezsin Sızlar durur ya, için Ağlar ya, ruhun Kan revan olur ya, kalbin Sel basar ya, göz bebeklerini Kimse duymaz, görmez, bilmez Yanar tutuşursun Cehennem misali Yürekte korlanan hasret ateşiyle Vazgeçemezsin sevmekten yinede Eriyip dönsen de bir avuç küle.
Susarım beklerim gecegündüz böylece Sussa da dil, kalp dili susmaz işte Canımdan can bildiğim ruh eşime İyilik dilerim candan cana gönlümce Yakarıyor kalbim duy sesini, ruhum/can artık dön diye! ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİM SENİ BİR KERE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİM SENİ BİR KERE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gitmek istersin ya, gidemezsin Sızlar durur ya, için Ağlar ya, ruhun Kan revan olur ya, kalbin Sel basar ya, göz bebeklerini Kimse duymaz, görmez, bilmez Yanar tutuşursun Cehennem misali Yürekte korlanan hasret ateşiyle Vazgeçemezsin sevmekten yinede Eriyip dönsen de bir avuç küle.
sevgiden ödün verir mi insan hele ki yüreğinde derinde sakladığı kadar kendini de yok saydığı. demlenmiştir yürek dertlenmiştir yürek. devası yarında saklı. var ol sevgili Melek. yürek dolusu tebriklerimle canım arkadaşım. sevgilerimle
Aşk ve sevgi muhteşem bir şey. Derinden derine duygu boyutunu. Şiiriniz çok güzeldi. Harika olmuş değerli dost. Kutlarım sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.