. Yolunu gözlerim anla halimden, Bir günden bir güne geliver hadi.. Çaresizim bir şey gelmez elimden, Bakıp ahvalimi biliver hadi.. - Yolunu gözlerim yollara karşı, Adını saklarım kullara karşı, Aydınlatır nurlu yüzün tüm arşı, Gönlümün içine doluver hadi.. - Yolunu gözlerim gözüm köreldi, Ayrılık acısı bağrımı deldi, Ağlattın vefasız kanlı yaş geldi, Akan yaşlarımı siliver hadi.. - Yolunu gözlerim duvar dibinde, Bir şansım olur mu acaba binde, Değerim var mıdır senin indinde, Bir kere yüzüme gülüver hadi.. - Yolunu gözlerim gündüz ve gece Aşkını yazarım ben hecehece Dağlar dayanır mı aşk denen güce Dersin Ferhat gibi deliver hadi.. - Suat Zobu .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yolunu Gözlerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yolunu Gözlerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah...sevgili dostum, bu sevgi var ya yaşamın ta kendisi. Gayrisi gerekmez dünyada. Umut da sevgide, insanlık da sevgi de. Ömür de sevgi de. Kısaca sevgiyle olmayan hiç bir şey yokmuş. 65 yaşındayım, dünyadan anladığım bu. Yüreğine sağlık sevgili dostum. Varolasın.
Bu Güzel Eseri yazan Şairimizi Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim Daha nicelerine İnşallah İlhamınız bol olsun ................ Duâ ile Saygılar Sevgiler Selâmlar
Bu güzel şiire nasıl bir yorum yazılır gerçekten bilmiyorum. Ayrı bir teknikle hatasız ve sıcacık yazılmış bir şiir. Ne desem kifayetsiz kalacak. Kimin kardeşi...
Özellikle hece şiiri konusunda, bu cehaletle, yorum yapacak son insan benim belki ama, şiirde şu yukardaki ahengi seviyorum. Çok ender rastlıyorum böyle güzel melodisi olan mısralara.