(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(Ne) Gerek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(Ne) Gerek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel yüreğinizde dökülen doygularınızı yürekten kutluyorum ve devamını diliyorum. Bir daha 2 temmuz lar yaşanmaması dileklerimle ve sizi pir sultanın direnciyle selamlıyorum güzel insan…
Allah ile kul arasına giremez elbette hiç kimse.Ancak gelin görünki gidilecek yol keskin virajlar ve çalı dikenleri ile doludur.Bu yolu hasatsız atlatmak için ise ,o yoldan daha önce geçmiş klavuzlar gerekir.Onların vasıfları bellidir,bulup bir olmak gerekir.En küçük dünya işinde bile en yakınımızdakinden yardım isterken,yardım edecek birisini arama ihtiyacı hissederken,nasıl olurda sonsuzluğa hazırlandığımız bu alemde klavuz aranmaz? Selam sevgi ve muhabbetlerimle,tebrik ederim,bu sabah okuduğum en güzel satırlardı.
kendi yüreğimiz en usta yol göstericidir, sahte yol göstericiler de mevcut ne yazık ki hayatta... "ne gerek" büyük üstadın dediği gibi "bana seni gerek seni"
yürekten kutluyorum ve devamını diliyorum.
Bir daha 2 temmuz lar yaşanmaması dileklerimle
ve sizi pir sultanın direnciyle selamlıyorum güzel insan…