. Seviyorum dedim, sen de bir kere Deyiver güzelim deyiver gitsin.. Feryadım ulaştı yedi göklere Duyuver güzelim duyuver gitsin.. - Karşı cinsi sevmek; böyledir doğa Kafanı yorma sen var ile yoğa Sevdanın yolunda azımı çoğa Sayıver güzelim sayıver gitsin.. - Yoluna ölürüm sana kurbanım Yedi düvel ile gelsin fermanım Sevda durağına açık her yanım Kayıver güzelim kayıver gitsin.. - Ne olur kalbine taş duvar örme Hoşgörülü ol da kusuru görme Yalvarırım ele gönlünü verme Cayıver güzelim cayıver gitsin.. - Benim dualarım senden yanadır Sevda bahçesinde meyvem sanadır Çile, hicran, özlem say ki banadır Koyuver güzelim koyuver gitsin.. - Düşüp de geliver peşime gülüm Havalar çok soğuk üşüme gülüm Sıcacık giriver düşüme gülüm Uyuver güzelim uyuver gitsin.. - Günah mı işledim acep bilmeden Benim ızdırabım dinmiyor neden Uğruna toprağa hazır bu beden Yayıver güzelim yayıver gitsin.. -
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duyuver şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duyuver şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sene 1966 Sınıfımızda bir kızı seviyorum.Yüreğim yangın yeri. Ama bir türlü söyleyemiyorum. Sınıfımızın şairi Suat'a dedim ki: "Suat bu kıza aşkımı anlatacak bir şiir yaz." "Kolay." Dedi "Kolay şimdi sana bir şiir vereceğim. Sen onu hırkasının cebine koy. Yalnız önce bir kantine gidelim" Gittik kantine.O zamanın parasıyla 2,5 liralık helva aldım. Zevkle yedi. Dediğini yaptım. Ertesi gün kız bana iki şiir getirdi.İkisi de aynı. Meğer Suat aynı şiiri daha önce koymuşmuş kızın hırkasının cebine... O şiir işte bu şiir.
Eğer aynı sınıfta olsaydık böyle olur muydu? Tabii ki olmazdı. Sen delikanlı adamsın. Şimdi bu saatte neşem ayyukta . Bir sorunumu daha hallettim bu gün. Böyle bir kurgu yaptım işte.
İşte dostluk bu. İşte yorum bu. Sağ elini kaldıracaksın usul usul.Orada ki bir tuşa basacaksın. Ve...Teşekkür yazısı çıkacak karşıma. Kim kime yapar bu fedakarlığı? Emeğe bakar mısınız? Özveriye bakar mısınız? Nasıl öderim ben sana borcumu? Nasıl minnet duymam ben sana? Hakkını helal et kardeşim. Dostluk bu işte . Adamlık bu işte...