yine de fazla umutlanma evlat adamlık kolay değil zordur ölçüp biçmek zordur testten geçmek
...insanlık bu ......adamlık bu
mal değil ki alınmaz su değil ki içilmez kimi vardır adamdır insanlıkla doludur kanındadır asalet insandır insanoğludur ona kıymet biçilmez.. . kimi vardır hin mi hin tam evlere şenlik yansır durur yüzünden belli baştan ayağa kibir baştan ayağa benlik işi gücü kalleşlik içinin zifir karası fışkırır iki gözünden.. katranlığı katrandır cinsi zaten tescilli . zordur adamlık testi evlat ne derler “asil azmaz bal kokmaz kokarsa yağ kokar onun da aslı ayrandır” eğer adamlık mayasında varsa adam her zaman adamdır.. . evlat sen insan ol insan kal özünde insanlık varsa test sorun değil öğleden sonra gel al..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsanlık Test'i şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsanlık Test'i şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İŞTE BUUU... Adamın Hası insanlığın filmini değil, MR' INI çekmiş işte. Bu şiir değil şiirden de öte. Bu test değil testten de öte. Bilene, anlayana bu DERS işte...
kimi vardır hin mi hin tam evlere şenlik yansır durur yüzünden baştan ayağa kibir baştan ayağa benlik içinin zifir karası fışkırır iki gözünden.. katranlığı katrandır cinsi zaten tescilli
Güzel bir şiirdi beğeniyle okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...