(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
150 devlet,16 imparatorluk,herbirisi,kainata can,mal,namus,din ve vicdan emniyetini doya doya yaşatmıştır.Şu an da dünyada can,mal,namus,din ve vicdan emniyetinin olmadığını düşündüğümüzde ise ,bunu sağlayacak bilgi,görgü ve tarihe sahip tek millet aziz Türk milletidir.Bunu çok iyi bilen batının oyunları sayesinde bu milletin dini,dindar gözükenlerle,milli işleri milli gözükenlerle hallettirilerek yok edilmeye devamediliyor.Dünyanın en hassas noktası olan aziz vatanın tüm tersanelerine girilmiş,tüm kaleleleri feth edilmiştir.Dinler arası diyalog ,medeniyetler arası ittifak masallarıyla bizden gözükenlerle bu millet tarih sahnesinden silinmek üzeredir.Ekonomik olarak çöküntüye uğratılmış ,fakru zaruret içerisine düşmüş olan bu aziz millet eğer Ata sının nasihatini dinlemez,kendinden olanları bulmaz,bir kuvva hareketi ile bir kez daha ayağa kalkmayıp damarlarındaki asil kanın hakkını vermez ise herşey çok karışacaktır.İşin gaip olan yönü,alttan alta bunu tüm vatandaşların bilmesi,ancak sanki çözüm yolları sunan hiç kimseleri yokmuş gibi davranmalarıdır.Bu ülkede yazdığı ekonomik modelle dünya litaratürüne geçen ve Türkiye Cumhuriyeti Devletini 2.yılda Avrupayı,3.Yılda ABD yi geçerek 4 yılda ise kainatın en güçlü devleti haline getirecek bilgi görgü ve ferasete sahip insanlar yok değildir,kaldı ki bakan gözler,görür hale geliversin. Selam ,saygı ve Muhabbetlerimle efendim.
Türk'ten başka bütün milletlerden, hatta millet bile olamayanlardan olduğunu söylemenin övünç kaynağı olduğu bu dönemde, Türk'üm demek, nedense ırkçılık olarak tanıtılmaya çalışılıyor. Hatta, Atatürk'ün "Ne mutlu Türk'üm diyene." vecizesi bile, söylendiği tarihî ortamlar düşünülmeden sorgulanıyor ve de ilkelerinden, bazıları travma geçiriyor. Geçirsinler bakalım; bizim ne geçireceğimizi daha bilemediklerinden böyle söylüyorlar. Yüreğinize sağlık güzel ve millî duygularımızı kabartan bir şiirdi. Tebrik ve saygılarımla.
Türk`ü anlatmak büyük şeref, dinlemek onur, Ölümlü dünyada Türk olmak ne büyük gurur, Bizi tanımak namına uğraşmayın sakın, Bir bakın, şu tarih Türk`ün destanını okur. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
tebrikler ...duyarlı ve de gururlu yüreğinizi alkışlarım...hüzel şiirdi... türk kelimesinden rahatsız olanlar çatlasın...içerde ve dışarda...bu onurlu millet kıyamet sabahına kadar dimdik ayakta kalcaktır...her şeye rağmen... selam ve hürmetler efendim...
Milli ruhla dizilen mısraların için teşekkürler ve saygılar!...