Allahım!...Sana inandım Varlığına var etmene güvendim Ol deyince oldurur yokları var edersin İki bin on dokuz yılını yaşadık acılarla İnançsız kulların azap ediyorlar dünyada Filistin de Suriye de Arakan da Yardım et onlara Kulların azapta Allahım!
Dün gece iki bin on dokuzu Uğurladık gömdük maziye Dönmemek üzere Dualarımızla karşıladık yine 2020 Hayırla gelsin kötülük bitsin diye. Hoş gel dedik yeni gelen senemize Kan akmasın gözyaşı olmasın İstedik; Dünyanın hiç bir yerinde Temennisi, dilekleriyle Yeni yılın her anında Ve her saniyesinde Hayırlar lütfet! Kullarına Ömrümüze yeni umutlar bahşet! Ümitsiz çaresiz bırakma Allahım!
Dertlerimize deva arayabilelim Borçlarımızı ödeyebilelim Dizlerimize derman bulabilelim Varsa hastamız; varsa hastalığımız Şafi adın hürmetine ş i f a nasip et Dertlerimizi dermansız koyma Allahım!
Senden, başkasına bizleri muhtaç etme Başkasına, el açtırma aczimizi söyletme Nasip et verdiklerine hamd etmeyi Hayırlı duaları düşür dilimize Nurundan nasiplenmeyi Ömrümüze gönlümüze murad et. Merhametinden mahrum etme Allahım!
Petrol savaşlarını Savaş naraları atanları Akan kandan nemalananları Göz yaşından doyanları Zülme alkış tutanları İnsanlığı; insanları acıya boğanları Sana havale, ettik giden yılda son gece Savaşsız, bir dünya diliyorum tüm evrene Ne çocuklar, ölsün bombalardan Ne de anneler, ağlasın evlat acısından Zalimin zülmüyle inlemesin artık gariban. Kötülük düşünenleri bize musallat etme Düşündüğü kötülükle, helak et Güçsüz, insanların gücü Sen ol...Allahım!
Gün Saat Saniye bir nefeslik an bile Mevsimler Ay, Yıl, ve Asır Herşey senin elinde. Varları yok eder yokları var edensin Ol deyince olduran, öl deyince öldürensin Can verensin canlı cansız herşeye.
Kadir’sin teksin Her şeyi bilen görensin Senin gücün yeter her şeye Kalplerimizi tıka basa sevgiyle Vicdanımızı merhametle Doldur Allahım!
İki bin on dokuz, kalsın dünde Acısı sızısı iyisi kötüsüyle Rabbim sana dilendiğim duam da Cennet ülkeme, tüm insanlık alemine Senden istediklerim olsun hediye!
Sevgi, merhamet dileniyorum Tüm insanlar adına rabbim senden Kararmasın kalpler sevmek nasip et İnsanlık sevgisi sarsın cümle cihanı Girsin tüm kalplere! Yayılsın evrene Vicdan, Merhamet, getirisi olsun Adalet güneşin doğsun üzerimize! Ve de islam ülkelerine Sevgiyle birleştir kalplerimizi Bizden merhametini esirgeme El ele olalım milletçe Birlik, dirlik ver bizlere Allahım!
İste ey kulum, iste vereyim dersin İcabet ettik çağrına utana sıkıla Günaha diz boyu batmış olsak da İstemeye yüzümüz olmasa da Biliriz af edicisin affı seversin Bizleri Affından mahrum etme Dua ettirensin kabul edensin El açtık rabbim sana dualarla Ellerimizi boş çevirme Yarabbi zalimleri kahr-u perişan eyle! Senenin ilk gününde kalpten dileklerimle Duam budur Allahım kabul eyle Kalben aminlerimle...
01 /01/ 2020 Mlk Tryk
2020 YILINDA ÖNCE SEVGİ YAĞDIR ÜZERİMİZE. SAĞLIK, VER HER BİRİMİZE BİRLİK ŞUURU NASİP ET RABBİM CÜMLEMİZE BİZ EL ELE OLURSAK BU GÜZEL ÜLKEMİZDE AŞARIZ HER ZORLUĞU GERİSİ HİKAYE!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞGELDİN CÜMLEMİZE 2020 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞGELDİN CÜMLEMİZE 2020 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selamün Aleyküm. Merhabalar Şairimiz. Yeni yılımızın İNSANLIK yılı OLMASINI HÂK ve ADALETİN Bütün DÜNYADA TECELLİ BULMASINI Ömrünüzün Şiir gibi Saf Temiz Duru olmasını 2020 yılınızın Sevgi Mutluluk Sağlık dolu geçmesini Yüce ALLAH'tan dilerim. Kalemine Yüreğine sağlık.