(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Del Oldum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Del Oldum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika olmuş değerli üstadım MaşAllah ne kadar mükemmel kıymetli anlamlı bir şiir olmuş imrenerek beğenerek okudum bu güzel gece gece sevgiyle örülmüş şiiri yüreğinize emeğinize sağlık çok etkileydi tebrikler saygılar selamlar üstadım
Sevginin her hali güzel ve gönül gözünde de olmazken perde, sevgi daha daha da güzel. Değerli ağabeyim, bitimsiz olsun sevginiz ve mutluluğun ve bizler de her daim saklı tutalım dualarımızda güzel insanları. Varlığımız... Yüreklerde saklı o kor... Severek harlanan ve güneşi dahi tahtından indiren. Yüreğiniz dert görmesin ağabeyim. Varlığın her zerresi sevgi ile makbul ve inançla da asılıyız bizler kubbeye. Sevmeye kim engel koyar ki yeter ki sevgi ile tüm engelleri aşalım. Tebrikler, tebrikler ağabeyim. Maşallah, demeden geçer miyim hiç?
Sonsuz selam ve saygılarımla ve de en iyi dileklerimle...
Ömrünüz çok olsun, mutluluğunuz ve aşkınız da hep bizlere mutluluk versin ki insan ne ister başka sizlerin mutluluğundan ve şakıyan yüreklerinizden başka...