Uzaktayım gül kokan tenine Olabilseydim şuan yanında bende Dokunabilseydim sevgiyle ellerine Dalsaydım deniz rengi gözlerine Yüzseydim mavisinde özgürce.
Hayalin hep gelir gözlerimin önüne Yeter mi hayaller sevene Bin şükür etsem az seni bana sevdirene Canım feda bende kendini görebilene.
Bir sevgi var dupduru kalbimde Bitmez tükenmez Aşktan da öte Dokunur yürek yüreğe Doyamam uzaktan sevmelere Rabbimden dilerim nasip etsin Sevdiği kadar sevilmeyi her sevene.
İyi ki sevdim seni Yüreğin kocaman öyle güzel ki Hak edersin yürekten sevilmeyi Işıl ışıl berrak gülümser aşkla Sevda dolu senin o gözlerin Dalıp baktığında gözlerime Bakışın binbir çeşit çiçek açar Misk-i amber kokular saçar Cennet bahçesi var gibi göz bebeğinde.
Hasretin ok olur saplanır sineme Özlemim dağ gibidir zirvesi karlı Sevdam bulut olur başı dumanlı Yağmur olup üzerime sevdan yağmalı.
Bu nasıl bir sevda diye Sordum aşkını kalbime! İçindesin kalbimin Kalbimde kalbinin içinde Seviyorsan benim kadar sende Ellerimiz birleşsin diliyorum cennette.
Özlem duyup her dem seni anarım Vuslata ya nasip deyip lokma banarım Hasret ateşinde yanarım içten içe Mutlu ol, sonsuz yaşa yüreğimde İstiyorum ömrünce kal ömrümde Senin olmadığın mahsun günlerimde Yüzüm gülmez, gülmek de istemez Hayat anlamsız olur küserim kendime Ağırlık çöker kayadan da ağır üzerime ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ SORDUM KALBİME! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ SORDUM KALBİME! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sevgi var dupduru kalbimde Bitmez tükenmez Aşktan da öte Dokunur yürek yüreğe Doyamam uzaktan sevmelere Rabbimden dilerim nasip etsin Sevdiği kadar sevilmeyi her sevene.
Güzel bir şiir okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...
Yüreğimden geldiğince anlatmaya çalıştım tabi ki de eksik ancak özleyenler anlar rüyam özlemin ahını özlenilen duyar inşallah. Teşekkür ederim değerli yorumuna rüyam sevgilerimle...