(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bi bakraç ayran şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bi bakraç ayran şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...bir karışık. Herkesin önünde birer kadeh. Kadehlerde renksiz su. Suya su koyuyorsun beyazlaşıyor Karşında gerçek dostlar. Koyu bir muhabbet Demir döküm soba gürül gürül yanıyor. Üstünde çizilmiş kestaneler Mekan sahibi bize de ikram edecek. Yüreklerde bir telaş bir telaş Çok sürmez yakında ölüm gelecek Masanın ekabiri bir seferde içiyor rakısını Haydi arkadaşlar Orhan Veli nasıl getirdiyse Beşiktaş'tan sevgilisini Tutalım ellerinden bakalım utangaç gözlerine Biz de getirelim ilk sevdiklerimizi Genç olalım yeniden Kadehler boşalıyor Yeniden doluyor Uludağ'dan gelen su değil ki bu Has mı has rakı İçtikçe başlar dönse de Yürekleri hep ellerin de Ağlayanlar da oluyor.
Hesap deniliyor barba hesap... Ortaya paralar konulup Hesap ödeniyor Çıkıyorlar dışarı Tatlı bir yalpayla evlerin yolu tutuluyor.
Şöyle ortaya dedin. Bıraktın. Ben aldım kalemini elinden Böyle bir şey çıktı ortaya SULTAN Sevgilerimle...
Herkesin önünde birer kadeh.
Kadehlerde renksiz su.
Suya su koyuyorsun beyazlaşıyor
Karşında gerçek dostlar.
Koyu bir muhabbet
Demir döküm soba gürül gürül yanıyor.
Üstünde çizilmiş kestaneler
Mekan sahibi bize de ikram edecek.
Yüreklerde bir telaş bir telaş
Çok sürmez yakında ölüm gelecek
Masanın ekabiri bir seferde içiyor rakısını
Haydi arkadaşlar Orhan Veli nasıl getirdiyse
Beşiktaş'tan sevgilisini
Tutalım ellerinden bakalım utangaç gözlerine
Biz de getirelim ilk sevdiklerimizi
Genç olalım yeniden
Kadehler boşalıyor
Yeniden doluyor
Uludağ'dan gelen su değil ki bu
Has mı has rakı
İçtikçe başlar dönse de
Yürekleri hep ellerin de
Ağlayanlar da oluyor.
Hesap deniliyor barba hesap...
Ortaya paralar konulup
Hesap ödeniyor
Çıkıyorlar dışarı
Tatlı bir yalpayla evlerin yolu tutuluyor.
Şöyle ortaya dedin. Bıraktın.
Ben aldım kalemini elinden
Böyle bir şey çıktı ortaya SULTAN
Sevgilerimle...