(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zayıf Noktamız. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zayıf Noktamız. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
resi m değiştirip anlayış ve hoşgörüyle konuya yaklaşınızla bizleri çok mutlu ettiniz...çok teşekkür ediyorum efendim size...yeni resminiz çok güzell...sağolun...sevgi ve saygımla...selamlar...
sevgili kutbo.. şiirin güzel olsada eleştireceğim tek bir yer var neden hala havva'lar suç unsuru... o unsur dediğin şey...resimdeki gibi bir kadın vucudundanmı ibaret.. ehangi babayiğit demek ne demek nasıl bir dil kullanım şeklidir ki bu.. erkek egemenliği vurgulanmış sanki... cinsellikte erkek kadın vucudunun azdırıcı unsurlarını kullanan bir babayiğitmidir..
sevmek suçsa... bu suça ortak olun.. suçu havvlara yıkmayın
Sevgili fatih.şiirin başlığında anlaşılacağı üzere , erkek tir mevzubahis. Erkek tarafı hicvedilmiş...başka birisi kalkar kadını hicvedebilir... Bunda hiç bir tarafın egemenliği ile ilgili bir atıf yok.Kaldiki gerçekleri konuşacaksak erkek ve kadın cinsel olarak her zaman suç unsurudur..Haberleri okuyun yeter. Cinselliğin sevgi ile direk bağlantısı.....yok...bakış açısına bağlıdır ..... Selamlar
Bence burda suçlu aramamak lazım çünkü sevmek suç değildir diye düşünüyorum , resimdeki kadının çıplaklığını da ben Havva'nın çıplaklığı ile yorumluyorum ama Havva böylemiydi onu bilemiyorum :)
kusura bakmayın da bu resmin ne Adem babayla ne de Havva anaamızla ilgisi var.şiire göre çok erotik bir resim gibi geldi bana...şiire evet..rersme hayır...daha uygun Adem-Havva RESİMLERİ SEÇİLEBİLİRDİ YOKSA ŞİİRİN İÇERİĞİNE BİR SÖZÜM YOK...saygımla...