(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...SEVDİKÇE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...SEVDİKÇE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öncelikle yeni çıkaracağınız şiir kitabınız için hayırlı olsun dileklerimde bulunmak istiyorum yolunuz her daim açık olsun değerli dost,değerli şairim.her zaman ki gibi bu şiirinizde çok güzel büyük bir hazz ile okudum.sevmenin tadını varıyoruz.kaleminize yüreğinize,gönlünüze sağlık size bundan sonraki yaşantınızda mutluluklar,başarılar temenli ediyorum tekrar yolunuz açık olsun.kaleminiz daim olsun en içten sevgi ve saygılarımla..
öncelikle yeni çıkaracağınız şiir kitabınız için hayırlı olsun dileklerimde bulunmak istiyorum yolunuz her daim açık olsun değerli dost,değerli şairim.her zaman ki gibi bu şiirinizde çok güzel büyük bir hazz ile okudum.sevmenin tadını varıyoruz.kaleminize yüreğinize,gönlünüze sağlık size bundan sonraki yaşantınızda mutluluklar,başarılar temenli ediyorum tekrar yolunuz açık olsun.kaleminiz daim olsun en içten sevgi ve saygılarımla..