kesildi/kesilecek bıçak gibi araç satışlarım, her hafta İstanbul’a gelmeye, ne uçak parası var ne otobüs, yaya kaldım yaya, böyle giderse vaziyet’i umumiye, görüşürüz ancak seneye, sen en iyisi mi gülceğizim, güvenme eşim "..." diye, bakıver başının çaresine...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kocaya E-Maildir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kocaya E-Maildir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Farklı bir şey okudum ama şiirlerinizin tümünü okuma merakı doğdu bende. bakalım diğerlerinde neler var. paylaşımınız için teşekkür ediyorum. Kendinizi anlatmıyorda olabilirsiniz etkilendiğiniz bir komşunun yada tanıdık birinin sorununuda dile getiriyor olabilirsiniz. selamlar, saygılar..
Önemli olan, kötü günde, iyi günde beraber olmak değil mi? Şiirinizde de belirttiğiniz gibi, bazıları varlıkta var, yoklukta yok! Zor zamanları olur insanın, Tabak kalmaz kırılmadık, tencerede pişirir kapağında yersiniz; Bazen de aynı kaşığı paylaşmak zorunda da kalabilirsiniz... Vefa; işleriniz kötü gittiği zamanda ehemmiyet kazanır. Gerçek dost, işte bu zamanda belli olur. Bana da tam ve noksansız bir şiir anahtarı verdiniz. Bu anahtarla, tatil dönüşü öyle bir kapı açmayı planlıyorum ki... Şare ablama en kalbi duygularımla selamlarımı yolluyorum. Baki selam, şiire devam.. (Ha bu arada; şiirdeki yengeye diyorum ki; enişteyi tehdit etmeyi bırak. Onu terkedemeyeceğinizi bal gibi de biliyoruz.)
paylaşımınız için teşekkür ediyorum. Kendinizi anlatmıyorda olabilirsiniz etkilendiğiniz bir komşunun yada tanıdık birinin sorununuda dile getiriyor olabilirsiniz.
selamlar, saygılar..