(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
1111 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
1111 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendi düşünce ve anlayışıma göze bazi eksikler gözüme çarpıyor gibi kimbilir belkide kendi eksikliklerimi görüyorum anlaşılıyor ki urfalının durumu hiçte iyi değil intizar sitem en az benim kadar sende yan dilekleri . oysaki defalarca şahiti olmuşumdur bağnaz hatalar neticesinde en değerli varlıklarını evlatlarını kaybeden anneler babalar daha o içindebulundunları acıların tazeliğinde aman biz yandık el yanmasın bunlar örnek olsun bir başkaları yanmasın dermişlerdi .şu urfalı hakkımda bir kez daha düşünün derin başkalarının acılar içinde oluşu insani duygu yüklü insanlara zefk kaynağı olamaz sevgilerle hüseyin .
hüzün dolu ve yüreği sevgi ile yanan hemşerim inş. her şey gönlünüze göre olur ve dileğim inş. mutluluk , sevgi ve sevinçlerin sizin olması dileğiyle kutlarım şairim saygılar ve selametle
anlaşılıyor ki urfalının durumu hiçte iyi değil intizar sitem en az benim kadar sende yan dilekleri .
oysaki defalarca şahiti olmuşumdur bağnaz hatalar neticesinde en değerli varlıklarını evlatlarını kaybeden anneler babalar daha o içindebulundunları acıların tazeliğinde aman biz yandık el yanmasın bunlar örnek olsun bir başkaları yanmasın dermişlerdi .şu urfalı hakkımda bir kez daha düşünün derin başkalarının acılar içinde oluşu insani duygu yüklü insanlara zefk kaynağı olamaz sevgilerle hüseyin .