(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
222 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
222 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mrb.öncelikle günaydın demek istiyorum.doğan her güneş sizin yaşantınızı sizin gönlünüzün arzu ettiği bir şekilde sürdürmenizi temenl iediyorum. Deniz benim şiiime cevaben yazmışsın zaten bizler gecegözlüm,deniz gözlüm için kahrolmuyormuyuz ben de size şu söylemek istiyorum eğer uğruna can verilecekse çerçek seven için varım şayet ben sevsemde o sevmiyorsa benim hayatıma mahvetmet gibi bir niyeti varsa hiç kusura bakmasın yaşanan ne olduysa bir kalemde siler atarım. Değerli dost yüreğine,gönlüne,kalemine sağlık yolun hep açık olsun.Görüşmek ümidiyle..
Her vedaların % 80 i yalan be üstad...gidiyorumlar ...dönüş sinyallerimi yoksa Urfa mı sıktı...Güzel bir dörtlük ancak çok net okunmuyor resmi kaldırsanız ya da değiştirseniz ...yine de siz bilirsiniz üstad.
ço zor sevdiğinin bırakma heleki deniz gözlüm gece gözlüm gibi ismi varsa snein gönlünde sen gitsende o gitsede bu isim hep durun yüreğinde kaleminize sağlık tebrikler...
ŞEYHMU_MELİK tarafından 7/25/2008 3:33:04 AM zamanında düzenlenmiştir.