(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNŞALLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNŞALLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım.;Allah dostu güzel yürekli insan.Yine çok güzeldi.
En büyük dost, yaradan Allah’tır. O, insanı en güzel şekilde yarattı. Ona akıl verdi. Aklını kullanması için ona kitabı ve mizanı verdi. Yeryüzünü nimetlerle donattı.
Allah-u Zülcelal ayet-i kerimede şöyle buyurmuştur: ‘(Ey Muhammed!) Biz seni ancak alemlere rahmet olarak gönderdik!’ İşte böyle bir Peygamberin ümmeti olmak, bizim için ne büyük bir mükafattır. Tabi ümmetliğe kabul edilmek şartıyla... Allah-u Zülcelal, hepimize Hz. Peygamber (sav)'e ümmet olmayı nasip eylesin. Hz. Peygamber (sav), dünyadayken bizlere rahmet vesilesi olduğu gibi, ahirette de şefaatçi olacaktır, inşaallah.
Mükemmeldi yüreğinizi sevgiyle selamlıyorum Orhan bey tebrikler gönlünüze sağlık ilhamınız bol olsun,yüreğinizden sevinç yüzünüzden tebessüm eksilmesin,selam,sevgi ve dua ile...
inşallah şairem , yenilerde gelecek ... 2003 yılına kadar eski 2004 -2008 arası yeni şiirler . Sitede yeni şiirlerimden de var aslında karışık oldu biraz hayırlısı ... ömrümüz olursa yazarız şairem , yorumlarınız için teşekkürler ...
Mürşidim Kur’an , dostum ise Allah . Der ; ümmetim , Peygamberim inşallah ...
Harika,okudukça dizeleri kaleminize hayranlığım bir kat daha artıyor... Dileğim ...ALLAH'a kul Rasulüne ümmet yolundan ayırmasın bizleri,kendi rızasını kazanan kullarından,Rasulün sünnetine uyan ümmetten eylesin bizleri...Selam ve hürmetler
Der ; ümmetim , Peygamberim inşallah ...
İnşallah, başka dostumuz mu var ki zaten, anlamlıydı, tebrikler ve teşekkürler.