(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALGIDA SEÇİCİLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALGIDA SEÇİCİLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendimden çok şey bulduğum ve çok sevdiğim bir şiirdir.
BİR DURUŞU OLMALI İNSANIN
Bir duruşu olmalı insanın Sokak lambaları gibi dimdik Işık vermeli dibine ve etrafına. Yine de ödün vermemeli mum misali kendinden. “Gurur” sözcüğünü “onur” ile değiştirmeli lügatından. Eğer kuralları hiçe sayıp kuralsız yaşamaksa idol, bir onurunu, bir de şapkasını yanından ayırmamalı insan. Koltuğunun altına onurunu, başına şapkasını alıp “Eyvallah” diyebilmeli. Kendisi olmalı insan, Kendini bilen...!
CEMAL SÜREYA
Şairi anmama vesile olan yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılarımla...
Anlamayana davul zurna az, anlayana sivrisinek saz... ibretle ve imrenle okuduğum kitabın orta yerinden pek müstesna dizelerdi...tebrikler ve saygılar. ...Siz de bir öğretmen olarak ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZÜ KALBİ DUYGULARLA KUTLUYORUM...Nice yıllara sayın hocam.
Biraz kadercilik gibi olmuş... Su akar yolunu bulur cinsinden. Olsun, biz yine sanmaya devam edelim. Bazen dünyanın merkezi gibi hissedelim kendimizi; zararı yok :)
Kendi döndüğü için dünyanın döndüğünü fark edemeyen, yaşanan her değişimi ve gelişmeyi kendine bağlayacak 'kerameti kendinden menkul'lere gönderi, kadercilik midir?... Şimdi ben de onu düşündüm...
Değerli ve düşündüren yorumunuz için teşekkür ederim.
gerçeklerin dönmediği/değişmediği yerde insanın dönmesi ruhun sahteden de olsa sağlığı İÇİN gerekli değil midir?
Tebriklerimle şair