İçimdeki öyle bir dert ki Anlatamam hiç kimseye Sevdiğimi özlediğimi Söyleyemem ki Anlatırım bir tek sen dinlersen Buradayım üzülme canımsın dersen Başımı elinle göğsüne bastırıp eğsen Dinler misin hiç bıkmadan dertlerimi Özler misin sende benim yari özlediğim gibi Yapabilir misin? Kendini koymayı benim yerime can.
Bari sen gör halimi, içimin ta içi Sardı derin acılar tüm benliğimi Aldı elimden neşemi sevincimi Çok özledim onlu günlerimi Mecalim yok onsuz gülmeye Gelsin artık göz yaşımı dindirmeye Yapabilir misin? Kendini koymayı benim yerime can.
Ağlayarak duygularını Yüreğinden şiir gibi Bir deftere yazmayı Kederini derdini Satırlara sıra sıra dizmeyi Ve kerelerce kıtalara bölmeyi Denedin mi duygusuz taş duvara acını anlatmayı Yapabilir misin? Kendini koymayı benim yerime can.
Yanında olmadığı için acılarını Dinleyen, paylaşan biri, birileri Veya üzmeyeyim diyerek kimseleri Hep içine attın mı ben gibi tüm dertlerini Bunun insan ruhuna ne kadar acı verdiğini Tattın mı, yaşadın mı sende benimle böyle bir acıyı Duydun mu? Yalnızlığımın içimde kopardığı o fırtınayı Duyurabilir misin uzaklara sesinin hasret kokan haykırışını Yapabilir misin? Kendini koymayı benim yerime ey CAN!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAPABİLİR MİSİN EY CAN! (Söyleştim kendimle) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAPABİLİR MİSİN EY CAN! (Söyleştim kendimle) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; DÜNYA ÇOCUKLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN… ÇOCUKLAR AĞLAMASIN, ÇOCUKLARA GÜLMEK YAKIŞIR… Şiir yaşam biçimimizdir… ...........................................Saygı ve selamlar..
Çok güzeldi,Şehitler ölmez,Vatan bölünmez, Alllahümme salli ala seyyidina uhammed, baba sevgii çok güzel anlatmışsınız,sevda ve özlem vardı,akıcı anlamlı,ders ericiydi, düşündürücüydüüydü,kutluyorum Üstadem, Dua ve selamlarımla.