Eylül, Ekim derken, geldi aylardan Kasım Ağlamaktan yoruldum, yine var ağlayasım Sarardı soldu toprak misali betim benzim Ateşlerde yanıyor benliğim Ruhum yaprak döküyor Sensizlik üşütüyor Yüreğim küsüyor İçim donuyor.
Ayrılık değil, bizimkisi sevgili Mecburiyetten daha ötesi Adı çaresizlik işte Bir beden d e ğ i l d e Bin beden büyük geldi üzerimize.
Başımı yastığa koyduğumda Aklımdasın ama yoksun yanımda Dolaşıyorsun her an damarımda kanımda Uzağında değilim; Canım senin canında Nasipsin biliyorum yazılısın alnımda.
Ellerim olsaydı şu anda ellerinde Gözlerim gözlerinin derinlerinde Başım dizlerinde Sevgili artık gelsene Her yere varıyor da ayaklarım Bir sana uzanamıyor kollarım Kaybolacağım yokluğunun meçhulünde.
Derler ya ayrılık mevsimidir Sonbahar Gelsen Kış bile olur bana İlkbahar Bitti bitiyor işte Sonbaharda Kış bekliyor kapıda.
Yoksun ya Kalbim hüznün rotasında Kederin ucunda, acının tam ortasında Sevginle ısınamazsam donacak kanım Sensizliğin ayazında ölümü tadacağım Dökülen yapraklar misali düşüp solacağım Sevenler ağlayacak ardımdan toprak olacağım.
Sitem değil bu içsel hasretten sevgiden serzenişim Özlem sadece yürekten özlediğimden tüm haykırışım Ah Kasım olma hüznüm, olmayasın matemim yasım Desen geldim can Meleğim; Mutlu olsun içim dışım Bahar olsun, çiçek açsın, yaza dönsün kara kışım Gelsin yarim, bitsin matem, dinsin yaşım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTSİN HÜZNÜM DİNSİN YAŞIM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTSİN HÜZNÜM DİNSİN YAŞIM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelsin ablam artık gelsin Yüreğinin perdeleri henüz yarımken gelsin yoksa o perdeler kapanınca hiç açılmıyor perdeleri kapalı bir yürek benimkisi Sen kapatma ablam CANIMSIN incilerimle süsledim harika bir özlem şiiri
Beğenilen eserler insanın yüreğinden geldiği gibi yazdıklarıdır. Ne mutlu yüreğinden geleni yazan değerli şairler ve ozanlarımıza. Yüreğine,yetkin kalemine sağlık gardaşım, kalem duygularla çok güzel hem-hal olmuş. Gerçekten seni okumak haz veriyor insana.. Canı gönülden tebrik ediyorum selam saygı dualarımlasın.