(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÖRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÖRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Töre kutsandı Urfa’da, Acılara isot’a bulanıp... ****************************** sınırlanmış hapsedilmiş aşka susayan yürekler, kanunlarda değişse çare değil ne infaza ne töreye... ellerine sağlık kanayan yarası töre cinayet ve vahşeti insnların önemli konusuna parmak bastın.bitmesi yok olması dileğiyle yüreğine sağlık..kısa az ve öz .çok şey anlatıyor...
Yüzyıllardır toplumumuzun bir kanayan yarasına parmak basan bu dizelerinizi kutlarım. Malesef bu nasıl töre ise insan canına kıyarak yapılan ve gurur duyulan lanet bir uygulama. Hukuk devletiyiz diyoruz fakat kanunları kendimiz uygulamaktan da geri kalmıyoruz. Tipik bir orta çağ zihniyetini sürdürmekte ısrarcıyız demek ki. Başarılar dost kalem.
Mahkeme’nin zaptını.
Mübaşir boşa söyler
Mağdure’nin adını,
Sevda’lar girdi toprağa,
Kahraman oldu sanık.
Töre kutsandı Urfa’da,
İsot’a, acıya bulanıp...
kısa ama çok güzel .güzel bir konuya değinmişsiniz yüreğinize sağlık.töre cinayetlerin son bulması dileğiyle .saygılar.