(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinizi nasıl oldu da farketmedim daha önce? Kendime çok kızdım... Şiir de şiir hani... Tebrikler az gelir, alkış lazım... Sevgiyle...
"bırakmak değil,ağlamak hiç değil! sevmeye devam etmekmiş aşk acısı. hafızalardan silinip, şehri terketme arzusunu almakmış yanına. bu savaştan mağlup olup kayıplarını aramasıymış tek tek..."
’Seni sevmiyorum!’’ duyulduğunda: Diri diri Toprak altına girmekmiş aşk...
Eğer bir insan gerçekten aşık olmuşsa..hüznü,umudu sitemi,bir daha gitmemek üzere mahkum etmiştir yüreğine .... aşk öyle bir duyguki.. ne öldür nede güldürür sürüm,sürüm süründürür...yüreğine sağlık /tebrikler
ama paylaşmakla olmazmış aşk, yaşamakla çekilir, çekilince değerli olurmuş... aşk... aşk anlatılmaz aşk yaşanır ancak ..çok güzel özlem tebrıkler benden tam puanımla ..sevgiylekal.....!!!
bu şiirinizi nasıl olduysa dikkatimden kaçırmışım sevgili Özlem..özür dilerim..kutlarım..ayrıca 2.kanaat döneminde de derslerinde başarılar dilerim..zeki obdan lisesindeki öğretmen ve öğrenci arkadaşlarına da emekli bir öğretmen olarak çok selam ederim...sevgiyle kal...
Şiir de şiir hani...
Tebrikler az gelir, alkış lazım...
Sevgiyle...
"bırakmak değil,ağlamak hiç değil!
sevmeye devam etmekmiş aşk acısı.
hafızalardan silinip,
şehri terketme arzusunu almakmış yanına.
bu savaştan mağlup olup
kayıplarını aramasıymış tek tek..."