(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
zamanında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
zamanında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu tevâzudur insanı insan yapan..bu duygusu gelişememiş insan dünyanın en iyi şairi olsa kaç yazar ? bir kez kalp krdıysan kıldığın namaz değil sözü boş yere de söylenmemiş...sen devam et kardeşim..seni eleştirnler ama yıkıcı yönde devamlı eleştirenler saki profesyonel mi doğmuşlar da şimdi yargısız infâz peşinde koşturup duruyorlar..lütfen moralini bozma..ben öyle amatörler tanıdım ki şimdi şairlerin kitaplarına önsöz yazıyorlar..hadi devam...iyi yoldasın..daha da iyi olacağına eminim..saygımla..
estağfurullah kardeşim..hadini bilmeyecek değil aksine bilecek bir şey yapmışsın..kim ne derse desin bence çok başarılı bir şiir...amatörüz çoğumuz ve her profesyonelin karşısındaki şairi de böyle çok kısa bir zananda ustalaşmasını beklemek Kaf dağında göbek atmaya benzer...tebrikler kardeşim..ilerde çok daha iyi bir yere geleceğinden hiç şüphem yok...başaracaksın..başarmaktasın...teşekkürler...gülü seven dikenine katlanmayı bilmiyorsa gülden söz etmesin hiç..sevgi ve selamlar...