Bir Kasım ayı gecesi, bakıp semaya Kaldım saatlerce balkonda Aldırmadım ayaza Andım yandım Seslendim adınla Yanıp sönen göz kırpan Yıldızlar arasında aradım Özlem sağdım gözlerimden ağladım Hayal kurdum seni bende Beni sende yaşadım.
Düşlerimiz bizsiz Düşlerim yarım kalmasın Mutlu olmalıyım senli düşlerle Yaşamalıyım doyasıya içimde Gece bitmesin varsan hayalimde Eğer sen yanımdaysan sabah olmasın.
Seni var sayıp her yıldızda Özlem gidermek sana Bakıyor ışıl ışıl gözlerin Uzansam elimi tutar mısın Sallarsın belki beni Kurduğun ay salıncağında Yıldızlar gibi savrula savrula semaya.
Her şeyimsin canımda Hadi gel rüyalarıma Tükenecek ömrüm Baka baka yollarına Yaslanamadan omuzuna Koyamadan başımızı aynı yastığa Başka bir Kasım daha geçmesin boşa Sonbaharı ömrümüzün ömür çok kısa Yaklaşıyor fırtına misali eriyor günler hızla Çabucak geçti bitecek bu yılda Bak Aralık geliyor kapıda Hayat bizi beklemez sevgili anlasana!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEÇMESİN BOŞA BİR KASIM DAHA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEÇMESİN BOŞA BİR KASIM DAHA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi,Şehitler ölmez,Vatan bölünmez, mevlit kandiliniz mübarek olsun, Alllahümme salli ala seyyidina Muhammed, sevda ve özlem vardı,akıcı anlamlı,ders erici, düşündürücüydü,kutluyorum Üstadem, Dua ve selamlarımla
Seni var sayıp her yıldızda Özlem gidermek sana Bakıyor ışıl ışıl gözlerin Uzansam elimi tutarmısın Sallarsın belki beni Kurduğun ay salıncağında Yıldızlar gibi savrula savrula semaya.
Hayat beklemez canimin ta ici ablam anne yarim Ama biz umutla bekliyoruz Umut adına Ask adına Ve sevda adına harika bir şiir okudum En çokta seni ve şiirlerini ozledim kendimde buraya gelme gucunu anca buldum ablam Sevgi ve saygılarımla
Ben de seni çok seviyorum baya bir dönem tlf kullanmam yasaktı herşeyi unuttum ama sizleri seni hiç unutmadım seni çok seviyorum sen aramasan gelmezdim