(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sabah sabah ben bile acıktım inanın...mükemmel ötesi bir çalışma hiciv sağlam,uslup güzel... ama evde baklava yok işte o kötü:)))))) kutlarım şiiri ve şairi... maviler yüreğinize...
Gözlerinde gazi antep baklava Kirpiklerin göz üstünde fıstığı İnce belden geçmiş gibi oklava Pastırmalık, bir yerinde yok yağı *************
kirpiklerin ok gibidir,kaşların kemân oynayasım gelir sana bakarken biraz baklava,biraz pastırma nasıl acıkmam ben bu dizeleri okurken:)))))
Kendi has uslbuyla kardeşim yapmış Gene yapacagını çapraz kafiye örgülü içinde mizahi özellikleriyle aşk'a farklı bir yaklaşım kazndıran bir çalışma... Tebriklerim sana Esenlikle kal...
HAYATIMIZ O KADAR SOMUT GEÇİYORKİ EVET BİRAZ MİZAHA İHTİYACIMIZ VAR......BİRAZ DEDİM AMA CİMRİLİK YAPTIM GALİBA ÖYLE BİRİ DEDİLİM.. : ) GÜZEL ŞİİR SİZİ KUTLUYORUM...
Bence de öyle, insanları tebessüm ettirebilmek çok güzel bir duygu. Mizaha gerçekten ihtiyacımız var... Hoşça kalın. Yüzünüzden tebessüm eksik olmasın...
Ertugrul bence günün siirini yazmissin kardesim. Bugün okudugum en güzel siirdi, esprili ve yarin güzelligini anlatan harika benzetmeler. Yemeye doyamadim ; :)))) pardon okumaya.
ama evde baklava yok işte o kötü:))))))
kutlarım şiiri ve şairi...
maviler yüreğinize...
Gözlerinde gazi antep baklava
Kirpiklerin göz üstünde fıstığı
İnce belden geçmiş gibi oklava
Pastırmalık, bir yerinde yok yağı
*************
kirpiklerin ok gibidir,kaşların kemân
oynayasım gelir sana bakarken
biraz baklava,biraz pastırma
nasıl acıkmam ben bu dizeleri okurken:)))))