Sevmiyorken seviyorum demedim Sevgimi haykırırken gerçekti sevgim Seni canımdan bile çok sevdim Sanma ki azalır biter sevgim Rabbim biliyor kalbimdekini Ben seni mahşeri sevdim Sözüm sözdür ölene dek sevdiğim Ve sana seviyorum derken hiç yalan söylemedim.
Ellerini, gözlerini ve tatlı sözlerini Üzülmene dayanamam deyişini Yüzüme aşkla gülümsemeni Biriciğimsin demeni Her şeyimsin demeyi En çokta yüreğini sevdim Şunu bil ki sevdiğim Ve sana hiç bir zaman Seviyorum seni derken hiç yalan söylemedim.
Konuşmayı yeni öğrenen çocuk misali Tekrar edip durdum sevdiğimi Sevdama adanmıştı yüreğim Öyle böyle değil Dünyadan büyüktü sevgim Ve sana hiç bir zaman Seviyorum seni derken yalan söylemedim.
Hep harlanıp çoğaltarak sevdim Canı gönüldendi benim sevgim Neysem o oldum farklı görünmedim Hata yapar mıyım diye ödüm kopardı Her gördüğümde kalbim çarpardı Kelebekler değil kalbimde kuşlar uçardı Ruhumun bahçesinde mavibeyazgüller açardı Ve sana seviyorum derken hiç yalan söylemedim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA HİÇ YALAN SÖYLEMEDİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA HİÇ YALAN SÖYLEMEDİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir,anlam yüklü olunca zevkle ve beğenerek okuyorum.Bir şiir bu kadar içten bu kadar duyarlı bu kadar istekli ancak böyle yazılır.sevgi sözcükler ne güzel ifadesini buluyor şiirde. Gerçekten böyle duyguları dile getirmek ne kadar anlamlıdır. şiiri ve sizi kutluyorum.selamlar şairem.
Dolayısıyla güzel!