(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN BİLEMEYECEKSİN. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN BİLEMEYECEKSİN. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir tadında bir şiir okudum..okurkende gözyaşlarıma hakim olamadım..O kadar içten ve o kadar bir yakarışti ki...kutluyorum yazan yüreğinizi...iyiki sevgi var ve her zaman bizimle olması temennisiyle,sevgi olmazsa yaşam kaynağımız da olmaz ve böyle dizeler de yazılamaz..yazılana duyması temennisiyle..kaleminiz daim olsun..
Sevgiyi yüreğinde hep var edenler, yüreği ile dinleyen, yüreği ile yaşayanların ruhları da yürekleri kadar ufacık bi sözle, bi şiirle , bi şarkıyla acır, gözyaşları hazır bekler zaten dökülmek için... Siz de o güzel yürekli, güzel insanlardan olmalısınız... Yazdıklarımın şiir olmadığının, hatta gerçek şiir yürekli ustalara karşı ayıp olduğunun ayrımındayım ama... İşte öylesine, içimdekileri , yüreğimin acılarını dökmek, acıları boşaltmak iyi geliyor bana... Yazdıklarımı O Sevgili BİLEMEYECEK , dönülmezlere, başka zamanlara gitti aniden, vedalaşmadan, sesizce... Yazdıklarım yalnızca yüreğimin isyan, özlem, hüzün çığlıkları.... Sevgilerinizi, sevgililerinizle yaşayın.. yaşamı ertelemeden, ötelemeden , gönlünüzce....