Filistin bizi kınadı. Çok ipimizde ya.. Demek ki onların yanında PYD YPG kadar değiliz.
Macaristan Avrupa Birliğinin bizi kınamasını veto ederek engelledi.
Helal olsun.
.
Sürekli mağdura çıkmıştı adı Acıyarak baktığımız Filistin.. Ne oldu ne bitti bizi kınadı Ağıtları yaktığımız Filistin.. * Ülkesi işgalde bağlıydı kolu İçimiz kıprardı merhamet dolu Akdeniz’de Rum’la birleşti yolu Selamları çaktığımız Filistin.. * Herkes düşmanına buğuz ederdi Hainler laf ile bedel öderdi Ağıtlar yakılır yardım giderdi Kafamıza taktığımız Filistin.. * Niyeti belliymiş özü belliymiş Maskenin ardında yüzü belliymiş Bizlere baktığı gözü belliymiş Acısını çektiğimiz Filistin.. * Yıllar yılı mağdurlukta durdu bak Dostlarıyla irtibatı kurdu bak Çok vefalı !!! sırtımızdan vurdu bak Gözde yaşlar döktüğümüz Filistin.. * Şimdi bildik doğruları eğilmiş Ülkemiz meğerse orda siğilmiş Gördük Macaristan kadar değilmiş Onca fırın yıktığımız Filistin.. *
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
La Bizi Kınadı ya.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
La Bizi Kınadı ya.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
☾✫Merhabalar Değerli Şairimiz. YÜZDE%100 KATILIYORUM. Güzel ve Anlamlı Eserinizi,canı gönülden kutlarım, İlhamınız bol Kaleminiz Kavi olsun.İnşallah. ......................................... Selam ve Duâ ile.
FKÖ den beri kanlarına anarşistlik işlemiş nankör ve edepsiz araplar...bunlara acımaya gelmez. bilmem bu kaçıncı arap hıyaneti...arkamızdan vurmalar...anlamlı ve günceli yakalamış müstesna bir şiir. tebrikler ve saygılarımla...
bunların ermeni kanı taşıdıkları aşikar...bizim ermeni dönmeleri de yardıma gidip 9 ölü verip bir de diyet ödedikleri şirret bir soy...üstelik uğrunda mücadele ettikleri ülkelerinin topraklarını para aşkıyla satan da kendileri. teröristlik kanlarında var...selam ve saygılar sunuyorum sayın Zobu.
MÖ 300 yılında bu günkü Sırbistan’ın olduğu yerden bir kavim güneye doğru hareket ediyor. Ege Denizinin hem sağından hem solundan aşağılara doğru iniyorlar. Çekirge sürüleri gibi önüne ne çıkarsa yok ediyorlar. Şehirleri falan yıkıp talan ediyorlar. İnsanları yok ediyorlar. Ege sahillerindeki Efes, Milet, Truva, gibi tüm şehirleri harabeye çeviriyorlar.
En büyük zararı da Anadolu’ya veriyorlar. Öyle ki bunların şerrinden insanlar dağlara sığınıp medeniyeti unutuyorlar. Okuma yazmayı kültürü unutuyorlar. O zamanlar Anadolu'nun % 80 i orman. İnsanlar saklanmasın diye ormanları yakıyorlar. Tam 400 yıl. Bu döneme Anadolu'nun karanlık dönemi deniyor. Hitit uygarlığı da bu dönemde sonlandırılıyor.
Aşağılara doğru iniyorlar.
Ta ki Mısırlılar durdurabiliyor bunları.. Ve oraya da yerleşip kalıyorlar. Bu kavmin adı Falestler.
Tanıdık geldi mi..? Sizce kim bunlar. İşte o günden sonra bölgede asla barış olmuyor.
Osmanlıya yaptıkları hainliklerin haddi hududu yok.
Vayyy.. Natürel bir adamım ben. Bazen coşar çağlayanlardan düşerim. Bazen de düz yolda yürümeyi şaşırım ben.. Beni böyle sevdin. Sevgiyle uzattığıın elini tutuyor başıma koyuyorum.
Vay ben senin ay gibin parıldayan güler yüzüne gurban olam. Vay ben senin pamucuk elinden, nuruyla parlayan kelinden öpem. Vay sen beni bir sevirsen ben seni yetmiş ikki sevirem.
Vay sen kaç zamandır nerelerdesen.
Vay sen hardasan, vay sen hangi diyardasan.
Vay ben senin yoluna güller dökem. Vay ben senin önüge dokkuz koç gurban kesem.
Sen varol, başım gözüm üstüne ol.
Elinden kelinden öpüyorum.
Selamlar Ağabeyim. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Mevlananın sözü de sözmüş ha. Çok güzel. Yazan aktaran ballar damlatınca daha da güzel oluyor.
Kardeşim kendi düşündüğünün hissettiğinin birebir aynısını al ( kopyasını demiyorum aynısını) benim de, bizlerin de fikrimiz aynı.
Ahh kardeşim ahh, sen çok büyük adamsın. Bu şiirin ilk hali böyle miydi. Törpüleye törpüleye bu hale geldi. Senin kardeşin senin hep söylediğin “taş yakıştığı yerde güzeldir” mealindeki sözünü hiç dinlemiyor ki.
Mesela son kıta şöyleydi:
Aslını söyleyim zaten sevmedim Kerkük Musul varken seni övmedim Ağlayarak dizlerimi dövmedim Masalından bıktığımız Filistin Anasını
Filistin'de terörle katliamı istemedik, yakıştıramadık da, onlar ya anlamadı bizleri ya da anlamak istemedi, kınama ondan geliyor üstad. Halkını seven ve sevecek olan Filistin olursa, ancak anlarlar. Bu derste çıkarları çok kötü.
YÜZDE%100 KATILIYORUM.
Güzel ve Anlamlı Eserinizi,canı gönülden kutlarım,
İlhamınız bol Kaleminiz Kavi olsun.İnşallah.
......................................... Selam ve Duâ ile.